Witam serdecznie, przełożyłem silnik 2,3 NG u znajomego, ponieważ poprzedni iległ uszkodzeniu, Silnik w budzie, wszystko gra, auto odpala, ale męczy mnie jedna kwestia. Regulacja zapłonu
w zasadzie sygnał sterownika jest wpięty pod analog out jak pisze instrukcja, czyli pin 23ECu odcięty i kawałek przewodu który wychodzi ze steownika jest wpięty pod analog out. Jednakże NG ma miec kąt wyprzedzenia zapłonu 15' co ważniejsze seryjnie blokowało sie sterownik po pzez wtyk bezpiecznika do przekaźnika pompy paliwa, sterownik sie blokował , i mozna było lampą ustawiać wyprzedzenie. No fajnie wszystko, ale jak jest z efi? czy patent z seryjną blokadą da jakiś efekt? czy jest inny sposób, bede wdzięczny jak ktoś rozjaśni mój umysł, ponieważ ja u siebie mam sterowanie mechaniczne za pośrednictwem aparatu 2,2KX a kumpel ma serie aparat NG wersja 136KM i nie wiem jak ugryść regulacje