cześć
Jak w temacie chciałbym postawić silnik subaru 2,5 rs bez zmiennych faz rozrządu na uniwersalnym sterowniku np. ee3+. Silnik jest montowany w motocyklu typu trike. Jak dotąd łączyłem tylko mechanicznie skrzynie garba z silnikami subaru elektryka to nie był mój problem ale czas iść na przód.
Silnik subaru 2,5 litra bez turbo, chcę usunąć zawór egr i czujnik spalania stukowego - jest mi on nie potrzebny. Oryginalną cewkę zastąpił bym aktywnymi fajkocewkami np. od vw.
Potrzebowałbym pomocy jak to wszystko pospinać do kupy, jak zainstalować i uruchomić. Wiem, że to temat rzeka i nie są to proste sprawy ale od czegoś trzeba zacząć..
więc jak macie jakieś rady dla początkującego, przemyślenia i podpowiedzi walcie śmiało. Wiem, że muszę się dużo podszkolić ale mnie to nie zniechęca - teoria też mile widziana... wszystko jest dla ludzi:)