Dla EE3+
1) Uruchomienie w EcuProg wskazań dla dodatkowego czujnika temperatury.
2) Dwie tablice dwel time dla cewek, osobna dla CRANKING i RUNNING, bo np.
dla cewki Bosch 0 221 504 004, jest:
Running:
[V] [ms]
6,0 6,000
8,0 3,200
10.0 1,904
12,0 1,253
14,0 0,853
16,0 0,752
Cranking:
[V] [ms]
6,0 20,000
8,0 8,901
10.0 5,003
12,0 3,749
14,0 2,981
16,0 2,501
3) W przypadku łączenia wtryskiwaczy w dwa banki, możliwość zaznaczenia dla CRANKING pracy jako full-grupa.
4) Możliwość zmiany wyjścia boost valve tak aby działało jak drugie wyjście parametryczne, konfigurowane tak samo jak to pierwsze.
5) Nie używam wejścia Launch control, bo mam automatyczną skrzynię i auto nie jest z przeznaczeniem do sportu. Przydała by się możliwość zmiany wejścia LC na konfigurowalne wejście, na które podany sygnał, spowoduje zwiększenie otwarcia zaworu wolnych obrotów o wpisaną liczbę kroków. Akurat w moim przypadku gdy mam automatyczną skrzynię, stoję w korku z nogą na hamulcu, jest wrzucone D i obroty już spadły o ponad 100 i jeszcze uruchomi się sprężarka klimatyzacji to obroty drastycznie spadają i regulator PID w IDLE nie radzi z tym sobie.
W oryginalnym ECU było właśnie takie wejście sterowane sygnałem z kompresora klimatyzacji powodujące wzrost wolnych obrotów. Dla mnie było by to zbawienne. Bo zaczynam już myśleć o wpięciu w obwód silniczka wolnych obrotów jakiegoś rezystora w szereg, którego bym mostkował gdy uruchomi się sprężarka klimy.