Dla EE3+ :
1) pełny sekwencyjny zapłon dla COP skoro jest 6 wyjść.
2) możliwość konfiguracji koła impulsowego dla czujnika położenia wałka rozrządu,
tak aby można było skorzystać z nietypowych, oryginalnych triggerów, tak jak np w
moim Mercedes, silnik m103, gdzie na kole zamachowym są trzy zęby rozmieszczone co 120 stopni.
Chciałbym móc z tego zrobić referencję dla czujnika wałka rozrządu.
Wyjaśniają to fotki:
3) Kontrolka Check Engine w razie trwałego uszkodzenia któregoś z czujników lub wyjście poza zadany w tabeli zakres.
4) Interface bluetooth dla EE3+ i aplikacja na Androida dla podglądu parametrów.
5) Kontrola trakcji, może by się zasugerować tym co oferuje EMU i w jaki sposób działa
"Idea jest taka iz mamy mape 3D w funcji obciazenia i maksymalnego przyrostu obrotu dRPM
Jezeli przyrost obrotów jest wiekszy niz zalozony nastepuje redukcja momentu obrotowego przez procentowe wycinanie zaplonu.
Dla kazdego biegu mozemy zdefiniowac skalar przez jaki bedzie mnozona wartosc dRPM, dzieki zemu uwzglednimy zmienna czulosc algorytmu dla biego.
Dodatkowo mozna podlaczyc potencjometr lub przelacznik pozycyjny aby okreslic czulosc algorytmu. Wykorzystywac to bedziemy dla roznych awierzchni lub gd np. spadnie deszcz. Wtedy potrzebujemy wieksza czulosc algorytmu.
Mozna takze podpiac sobie diode swiecaca ktora bedzie skazywala gdy nastapi dzialanie algorytmu."
Z racji ograniczenia sprzętowego nie wymagałbym potencjometru do regulacji czułości, (choć dodatkowe wejście analogowe 5V jest!) ale tak aby można było czułość zmieniać w EcuProg. Jeśli dało by radę zrobić kontrolke zadziałania kontroli trakcji to fajnie, a jak nie to może kontrolkę w aplikacji na androida.
6) Możliwość nagłego zwiększenia jałowych obrotów o zadaną wartość po podaniu sygnału do jednego z dodatkowych wejść. Miało by to służyć lepszej stabilizacji wolnych obrotów w momencie załączenia kompresora klimatyzacji.