Witam, po wystrojeniu auta zainstalowałem sondę wąskopasmową w celu korekt paliwa w pętli zamkniętej. Szerokopasmówka poszła w sniffer i do wychechu w celu ustawienia regulator settings. Teraz podczas jazdy w CL trzyma ładnie afr, ale pojawił się problem falujących obrotów na biegu jałowym za sprawą korekt EGO.
Na chwilę obecną problem rozwiązany poprzez zwiększenie wartości na mapie VE w komórkach z których korzysta podczas stania w miejscu. Wpisałem cyfrę na tyle dużą, żeby lambda nie oscylowała. Jednak jeżeli sonda ulegnie zniszczeniu to mieszanka będzie za bogata.
Jest możliwość dodania minimalnych obrotów, dla których sterownik nie będzie wprowadzać korekt EGO do czasu wtrysku?
Ewentualnie opcja, aby w trybie idle nie wprowadzało tych korekt. Ale u mnie tryb idle jest aktywny do 6% otwarcia przepustnicy, idzie to zmienić?
Oraz jak działa funkcja smart fuel saving?