Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #407

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
gdybym przeszedl na Micro to chyba bym juz poszedl w COP'y niz kupowac taka pojedyncza droga cewke.. tak jak w golfie
ktorego bedzie napedzal VEMS v3

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 3 miesiąc temu #461

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
skompletowalem wszystko ze zlomu i zaczynam rzezbic dodatkowa wiazke pod przejscie na EDIS'a

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 3 miesiąc temu #472

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
Możesz pokazać w jaki sposób będzie mocowany trigger do koła pasowego??

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 3 miesiąc temu #473

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
jutro krecimy glowice (przekladka na druga ktora lezy juz przygotowana)



przy okazji odkrece kola pasowe by sprawdzic jakie sa mozliwosci, mam tylko jeden rebus, skoro kolo 36-1 wyciete jest z nierdzewki a czujnik jest "magnetyczny" to pewnie nie bedzie robil z tym kolem??

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 3 miesiąc temu #474

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
no z tą nierdzewką to raczej strzał w kolano...
Zdaj relacje jak poszło pasowanie triggera. Ja to sobie wymyśliłem inaczej mianowicie pierścień osadzony na piaście koła pasowego napędu klimatyzacji. Na zdjęciu jest próbka z pleksi.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dzilo.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 3 miesiąc temu #475

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
niezla ta probka B) troche malo miejsca na czujnik, poza tym jak pisali w kilku miejscach - przy takiej konstrukcji ze zebatka jest mniejsza o metalowego kola w sasiedztwie moga wystapic bledy w synchronizacji, dlatego 36-1 musi byc srednicowo najwieksze z calego zestawu

jest taki jeden gatunek nierdzewki magnetycznej 440C :dry: ale raczej pojde w ocynkowanego czarnucha niz bawic sie w polowanie na material..uchwyt bede robil najprostszy jaki sie da czyli pewnie z malego kawalka przewierconego na wylot aluminium jako tuleja z przykreconym uchwytem z plaskownika do bloku..

wiazka wstepnie polutowana

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.
Zasilane przez Forum Kunena