Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #388

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
az na tyle sie nie znam, ale nie zaglebiajac sie w skomplikowane rzeczy w jaki sposob dziala to przy batch fire skoro kradnie sygnal z triggera, dziala i jedzie dobrze? zaloze sie ze przy grupach AB dziala to na podstawie cyklicznego przelaczania miedzy grupami po 1/2 czasu trwania cyklu w tej samej jednostce czasu

jezeli DEC nie bedzie trafial z paliwem to zamieni sie miejscami grupy (zamieniajac podlaczenie grup do DECa) i powinno juz byc blizej.

studiujac manuale megasquirta czytalem o kwestiach batch vs. semi-sequent i wyszlo ze przy batch'u uzyskuje sie minimalnie lepsze osiagi ktorych straty sa spowodowane opoznieniami w podawaniu paliwa w metodzie semi-sequent (group).

w ACE mozliwe jest zamontowanie halla na wale, wystarczy wywiercic dziure w bloku i zalozyc wal ob ABFa z kolem 60-2, wykorbienie jest takie samo czyli 92.8mm, wal jest kuty w obu przypadkach

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #389

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
po prostu aparat ma cztery okienka każde to sygnał do wyzwolenia zapłony i wtrysku bez rozróżnienia który to cylinder i kiedy bez informacji kiedy jest pierwszy.
Ja mam zamiar zamontować trigger 36-1 na kole pasowym z przodu nie widzę sensu rozbierania silnika.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #394

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Chyba tez bede musial isc w SA.. dzilo masz juz wyciete kolko i dobrany czujnik polozenia? bo z modulem to widze ze nie ma problemu na alegro.. cewka zostaje seryjna?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #395

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
kółka nie mem jeszcze wyciętego ponieważ jest problem z miejscem na nie bynajmniej w wersji z klimatyzacją w wersji bez nie ma problemu można zamontować z przodu koła pasowego wału.
Cewka jeśli ma być weasted spark najlepiej chyba wymienić na jedną podwójną a aparat zapłonowy można wyrzucić i zaślepić miejsce po nim.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #396

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
moge pomoc przy wycinaniu kolka i od razu wycinac dwa.. klimy jeszcze nie mam, ale ogladalem to kolko i nie widze wiekszego problemu z przykreceniem zebatki, jedynie co moze byc problemem to umiejscowienie czujnika.. myslalem tez zeby dokrecic 36-1 do gornego kolka na walku a czujnik przykrecic do glowicy w okolicy rolki napinajacej chociaz to moze byc glupi pomysl

W trybie SA mapsensor juz traci swoja funkcje i podcisnienie z kolektora nie jest juz wymagane? Pojawia sie duzo nowych pytan przy takiej rewolucji.. podwojna cewka czyli przwody zaplonowe beda wychodzic parami bezposrednio z cewek?
cos takiego?
cewka podwojna

w abfie pomimo iz jest kolo 60-2 to aparat zaplonowy tez pozostal, ma to jakis cel?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #397

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
Zębatkę z przodu koła pasowego po założeniu napędu klimy nie jest tak łatwo zamontować bardziej skłaniam się do mocowania zębatki od strony osłony rozrządu z cienkiej blachy z czujnikiem zamontowanym prostopadle do zębatki.
Podciśnienie cały czas jest wymagane do odwzorowania zapotrzebowania na paliwo i powietrze.
Z cewką podwójną jest tak jak piszesz i ta z linku jest dobrym p[przykładem.
Nie wiem jakie cele przyświecały konstruktorom jeśli chodzi o zostawienie rozdzielacza zapłony w ABFie, jedyne sensowne wytłumaczenie dla mnie to oszczędności w tym czasie chyba nie mieli innego systemu rozdziału zapłonu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena