Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2351

  • Spejson
  • Spejson Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam. Zabieram się za kompletowanie części do mojej e21 silnik m10 1.8 I chciałbym zostawić rozdzielacz i kable w oryginale A więc jaką cewke pasywna polecacie do tego silnik oczywiście będzie doładowany ale nie więcej niż bara wysterowane na EasyEcu MICRO
Czekam na podpowiedzi
Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2353

Oryginalną, a prosciej z jakiegoś popularnego auta. Dawno nie robiłem nic na pojedynczej cewce.
Do pojedynczej to chyba będzie lepiej moduł dać.

Czemu nie wasted Spark ? Ja mam m43 na cewce i kablach z fiata

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2354

  • Spejson
  • Spejson Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
Po prostu chcial bym zostawić rozdzielacz i przewody oryginale żeby chodź trochę silnik wyglądał jak w klasyku i ori cewka była zasilana jeszcze platynkami więc myślę by dać cewke z vw g60 albo z BMW m50 tylko nie wiem czy ta ogarnie to. Pierwszy raz robie taka operację na rozdzielaczu jeśli będzie duży problem potem z iskrą lub coś innego nie tak to zmienię na cewke z BMW m42 albo aktywne z audi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2355

Ostatni raz kiedy miał do czynienia z cewka rozdzielaczem i turbo to był fiat uno.
Tu też powinna sobie poradzić.

m.autodoc.pl/magneti-marelli/1824875

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2356

  • Spejson
  • Spejson Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
O czymś takim właśnie myślałem w g60 vw jest podobna cewka.
A jakie propozycje turbo ja myślałem nad td03 td04 z audi A4 lub td04 z volvo albo kompresor z mercedes eaton m45 z 1.8 I m60 oba posiadam i wydaje mi się że ten m45 powinien wystarczyć

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena