Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: 5 cyl. trigger 60-2 + rozdzielacz. ust. zapłonu

5 cyl. trigger 60-2 + rozdzielacz. ust. zapłonu 2 miesiąc 1 tydzień temu #3057

  • pisko1
  • pisko1 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Ok przesyłam pliki do analizy. Pozwoliłem je sobie spakować, bo trochę tego jest.
Proszę zwrócić uwagę na ostatni log z 15 lipca.
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 2 miesiąc 1 tydzień temu przez pisko1. Powód: Dopisek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

5 cyl. trigger 60-2 + rozdzielacz. ust. zapłonu 2 miesiąc 1 tydzień temu #3058

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 477
  • Otrzymane podziękowania: 56
  • Oklaski: 26
No ciężko coś jednoznacznie stwierdzić. Ten log z 15 lipca wygląda ładnie. Auto pracowało. Triggery errorów nie ma. Tam wprawdzie początkowo był Dwell time cewki na ponad 8ms przy 13.8V to wydaje się być zbyt dużo, ale czy to coś popsuło to nie powiem. Od 16stego już nie pali. Co do użycia innych wyjść zapłonowych to nie ma problemu. Po prostu wybierasz takie wyjście w Ignition event 1 do którego podłączyłeś cewkę. W twojej konfiguracji teraz jednocześnie strzela COIL1 i COIL8 (jeżeli masz wersję z 8ma wyjściami pasywnymi).
Ja bym jeszcze zmniejszył Dwell time o jakieś 30%. Zresztą trzeba sobie zdać sprawę z tego jaki mamy czas dwóch obrotów wału. W tym czasie trzeba 5 razy ładować cewkę! Przykładowo 6000RPM to max 20ms, 3000RPM to max 40ms. Oczywiście algorytm jest taki że sam będzie zmniejszał jak się nie będzie mieściło.
Ostatnio zmieniany: 2 miesiąc 1 tydzień temu przez Kucza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

5 cyl. trigger 60-2 + rozdzielacz. ust. zapłonu 2 miesiąc 1 tydzień temu #3059

  • pisko1
  • pisko1 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Dwell time zmieniałem kilkukrotnie od 1ms do 6, ale efekt był taki sam.
Więc spróbuję na drugim wejściu na cewkę pasywną, ale zacznę od podłączenia wspomnianej żaróweczki.
Zastanawia mnie jaki czas ustawić, bo mam dwie cewki wysokoomową czyli 2,5 OHM to jest ta Magneti Marelli
oraz druga niskoomowa około 0,5 OHM orginalna VW pozbawiona modułu zapłonowego.
Dodatkowo myślę o zastosowaniu osobnego modułu zapłonowego sterowanego z wyjścia IGN1, ale nie wiem jaki jest na nim sygnał i wydajność prądowa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

5 cyl. trigger 60-2 + rozdzielacz. ust. zapłonu 2 miesiąc 1 tydzień temu #3060

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 477
  • Otrzymane podziękowania: 56
  • Oklaski: 26
Dziwna rezystancja ta 2.5 ohma. To na niej ta słaba iskra była? Ja bym zastosował tą o niższej rezystancji.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

5 cyl. trigger 60-2 + rozdzielacz. ust. zapłonu 2 miesiąc 1 tydzień temu #3061

  • pisko1
  • pisko1 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
A jak jest z parametrami impulsów z wyjść na cewki aktywne ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

5 cyl. trigger 60-2 + rozdzielacz. ust. zapłonu 2 miesiąc 1 tydzień temu #3063

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 477
  • Otrzymane podziękowania: 56
  • Oklaski: 26
Odpowiednie dla cewek aktywnych czyli 5V/40mA.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena