Ale u Ciebie nie ma kompletnie sterowania zaworem jałowych - mapa boost pusta. Masz tylko w konfiguracji zdefiniowane jak ma być otwarty zawór ogólnie w funkcji temperatury, ale tylko ogólnie. Mapa boost powinna sterować zaworem, u Ciebie tego nie ma.
Ja to mam zrobione tak, że wartości w konfiguracji są tylko orientacyjne, ciut poniżej punktu przygasania silnika, potem podciągane mapą boost, żeby trzymał sam z siebie okolice 900 rpm i do tego mam strojone paliwo w mapie VE.
Co do wzbogacania po rozruchu to masz taką opcję w konfiguracji - Afterstart enrichment, tam możesz podlać paliwo zaraz po rozruchu, to podbija obroty, ale mam taki sam problem pomimo wzbogacania, że silnik wchodzi po rozruchu na obroty powoli, właśnie od okolic 500 powoli w górę, po przegazowaniu wskakuje na to około 900 rpm, radzę sobie w ten sposób, że w mapie boost patrzę które z których komórek mapy brana jest wartość otwarcia zaworu jałowych i tam odpowiednio zwiększam wartość - bardziej otwieram powietrze. Potem tylko trzeba dostroić mapę VE w tych samych komórkach, żeby nie zadławić silnika nadmiarem powietrza.
Robię to bardzo metodą prób i błędów od jakiegoś czasu i nie nadal nie ogarnąłem jałowych stabilnie - po uruchomieniu odbiornika typu światła lub wentylator dmuchawy od razu na 4 bieg całość szlag trafia i silnik się "rozchwiewa" - zaczyna falować.