Hej!
Oglądam logi z DEC'a i widzę kilka rzeczy, które mnie ciekawią. Otóż EGO fuel correction i AFR (mam zwykłą sondę lambda) praktycznie nie zmieniają swojej wartości podczas jazdy. Czy taka sytuacja jest spodziewana? Walczę z nierównymi wolnymi i trochę zbyt bogatą mieszanką. Ponadto przy utrzymywaniu stałych obrotów podczas jazdy wykres z lambdy wygląda na baaardzo wolnozmienny (od 0V do 1V kilka zmian na przestrzeni minuty). Z tego co pamiętam to sonda powinna mieć dość szybkie zmiany a u mnie są one bardzo wolne.
Na wolnych obrotach cały czas mam 1V co by wskazywało bogatą mieszankę, ale kiedy ją zubożę na tyle, że sonda zaczyna latać od 0 do 1V to obroty są bardzo słabe a silnik nie ma siły zupełnie.
Samochód, w którym to wszystko siedzi, to audi 100 C3 2.2 z silnikiem o oznaczniu KZ. Nie mam tam TPSa (zastanawiam się nad podłączeniem mikrostyku na zamkniętą przepustnicę, albo wymianę przepustnicę na taką z TPSem), sonda podłączona tylko do DECa.
Logi z trasy w załączniku.
Pozdrowienia