Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 8 miesiąc temu #1663

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Może, ale ciężko ze 100% pewnością powiedzieć, że to jest problemem. Na pewno trzeba poszukać co to się dzieje. Jakieś masy zaśniedziałe, jakieś zwarcia przez jakąś rezystancję.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 8 miesiąc temu #1665

  • Szymek93
  • Szymek93 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Jak podłączyć mikrowyłącznik pełnego zamknięcia przepustnicy do deca i jakie wartosci ustawić w low i high?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 7 miesiąc temu #1686

  • Szymek93
  • Szymek93 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam ponownie.
Wachniecie obrotów jest powodowane zmiana odczytu z czujnika iat od której nie można wprowadzić żadnej korekty albo ja o tym nie wiem.(może wkońcu jakiś update ?)
mam pytanie jaka funkcję pełni "injector devider"?
Umnie jest ustawiony na 2. Pytam bo mimo obniżenia parametru Reg fuel z 9,2ms gdzie stała sonda na bogato 0,8-0,9v ; na Reg fuel 7,6ms gdzie sonda zaczyna się wachać od 0,5 do 0,7 v, gdy obniże reg fuel do 7,0 ms sonda dopiero zaczyna aoscylować ale objawy takie jakby zapłony wypadały , może wtryskiwacze od audi 1.8t nie chcą się krócej otwierać?.
Czas wtrysku na jałowych wynosi 1,8ms a nadal jest za bogato i spalanie duże. Czy ten parametr inj devider odpowiada za to jak często jest wtryskiwane paliwo? np: Inj dev :2 to dwa razy na cykl ?
Przy delikatnej, średniej i ostrej jeździe po miescie bez różnicy około 18l benzyny na 100km.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Szymek93.

W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 7 miesiąc temu #1690

  • Szymek93
  • Szymek93 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
To forum to żyje jeszcze?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 7 miesiąc temu #1694

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Injector divader odpowiada za to jak często jest wtrysk. Działa to w ten sposób że dzielony jest sygnał który wpuszczony jest na wejście Trigger IN. W twoim przypadku masz 5 impulsów na 2 obroty wału podzielone przez Divider 2.
Nie kręć tym, ewentualnie możesz zrobić wtrysk rzadziej Divider 3, ale wtedy cała mapa do zmiany i silnik może pracować bardziej nierównomiernie.

Lepiej skup się na mapie VE teraz. Przestań kręcić już ReqFuel, zostaw na jakiejś wartości a regulację rób właśnie mapą. W regionie wolnych obrotów może być trochę bardzie podlany paliwem, wtedy obroty są bardziej stabilne. Natomiast możesz zmniejszać w regionie małych obciążeń (podciśnienie 30-80kPa, RPM 1500-4000). Tam możesz jechać na ubogo, jak zależy Ci na spalaniu. Auto będzie trochę słabsze, ale będzie mniej paliło.

Oczywiście tryb hamowania silnikiem (Overrun) włączony i to do możliwie niskich obrotów.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena