Witamy,
Gość
|
TEMAT:
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #38
|
Tak dokładnie z Frozenboost. Może masz mały układ wodny lub mało wydajną pompę ? Nie jest to może super wydajne rozwiązanie na pewno wielki frontowy cooler na pół przodu był by lepszy jednak nie mam na to miejsca.
Dla porównania kiedyś hamowaliśmy 1.8 turbo z dużym frontowym coolerem nadmuch chodził na maxa pod koniec pomiaru temperatura dochodziła do 60 stopni tak że chyba nie ma bidy z tą temperaturą w dolocie |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #40
|
Tak sobie myślałem jak by była funkcja Flat shift to może by wykręcił niską 11-kę.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #42
|
Trzeba by się do Przemka uśmiechnąć i pewnie by był flat shift do tego nowy komplet opon i na 100% będzie wysokie 11 bez ruszania doładowania
Ostatnio wywaliłem mbc i zamontowałem zaworek do sterowania doładowaniem teraz trzyma 1.5 bara do odcinki czyli 7600 jak tylko znajdę chwilę i będzie wolna hamownia zwiększam doładowanie i dalej stroje |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #43
|
Mam pytanie czy to ebc to zwykłe N75 czy MAC.
Fajnie by było żeby powstał na forum dział z pomysłami ma rozwój Easy-go żeby nie śmiecić w tematach. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #44
|
zwykłe N75 z 1.8T
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 6 dni temu #59
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |