Witamy,
Gość
|
TEMAT:
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 2 miesiąc temu #14
|
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4 motion
silnik Głowica Zawory supertech wypolerowane kanały wałki rozrządu ABF stalowa uszczelka głowicy Blok Kute tłoki JE Kute korbowody Eurospec przerobione pod wzmocnione panewki panewki korbowodowe z TDI Glyco Układ dolotowy Garrett GT3071R Kolektor ssący z audi s2 z obciętym jednym cylindrem Intercooler wodny Układ wydechowy żeliwny kolektor wydechowy MFT Przelot na trzech tłumikach 2.75 cala Układ wtryskowy Pompa paliwa walbro 255 Wtryski siemens 870 CC Regulator 3 bary Elektronika Easyecu 2+ MultiDisplay Cewka bosch 0 221 503 407 Przepustnica z opla omegi B zintegrowana razem z zaworem wolnych obrotów Pompa wody do coolera wodnego z BMW E93 sterowana przez Easyecu po temperaturze w dolocie Układ chłodzenia Podstawka oleju mocal z termostatem, dorobione węże teflonowe Chłodnica oleju z evo 8 Układ napędowy Tylny most zamontowany z golfa 4 Haldex, sterownik własnej konstrukcji W planach jest już zakupiona szpera na tył Sprzęgło seria z vr6 o dziwo daję radę Skrzynia seria po przeglądzie Zawieszenie Amortyzatory o skróconym skoku MTS technik Sprężyny H&R -30mm Body kit seria Doładowanie 1.5 bara Moc 403km 433nm w planach jest podniesienie doładowania pod 2 bary A tak to jeździ A tutaj mały wyścig z porsche 911 Turbo porsche też nie jest seryjne ma zrobiony dolot i wydech |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez GMS.
|
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #26
|
To najlepszy przejazd z wczorajszych zawodów z rana pogoda nie dopisała i tylko udało się zrobić jeden przejazd na suchym asfalcie, do tego nie najlepszy stan opon nie pozwolił zrobić lepszego czasu to co się udało wykręcić to 12.4
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #29
|
Nie ma lipy 12.4 bułkowozem to dobry wynik. Na mieście nie jeden kozak może się zdziwić. Lepsze opony plus podniesienie boostu i będzie wysoka jedenastka!
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #30
|
Ja również gratuluję tej 12-tki, idzie jak zły .
Mam dwa pytania jaka jest temperatura na takim icku w pełnym doładowaniu i od czego ten icek jest. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #32
|
Dziękuję, rozglądam się za nowymi oponami myślę że uda się wykręcić jakieś 11
Temperatura przy wybiegu 0-230 dochodzi do 50 stopni, cooler gotowy kupiony z usa W końcu udało się opanować temat koła pasowego i paska pk po ostatnich zawodach nawet nie ruszył się z miejsca a odcinka dobrze strzelała W wolnej chwili montuję zawór n75 i zwiększam doładowanie myślę że więcej jak 450 km powinno się udać wykrzesać |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 10 lata 1 miesiąc temu #37
|
Cześć,
Wodny IC z Frozenboost? Pytam bo w projekcie mojego ojca mamy też od nich i przy doładowaniu kompresorem przy zaledwie 0,6 bara jest już 45-47 stopni przy umiarkowanych temperaturach na zewnatrz, a chłodnica jest z CC 700 nówka+wentylator. A pozatym bardzo schludno, ładnie i szybko |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |