Witamy,
Gość
|
TEMAT:
BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2351
|
Witam. Zabieram się za kompletowanie części do mojej e21 silnik m10 1.8 I chciałbym zostawić rozdzielacz i kable w oryginale A więc jaką cewke pasywna polecacie do tego silnik oczywiście będzie doładowany ale nie więcej niż bara wysterowane na EasyEcu MICRO
Czekam na podpowiedzi Pozdrawiam |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2353
|
Oryginalną, a prosciej z jakiegoś popularnego auta. Dawno nie robiłem nic na pojedynczej cewce.
Do pojedynczej to chyba będzie lepiej moduł dać. Czemu nie wasted Spark ? Ja mam m43 na cewce i kablach z fiata |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2354
|
Po prostu chcial bym zostawić rozdzielacz i przewody oryginale żeby chodź trochę silnik wyglądał jak w klasyku i ori cewka była zasilana jeszcze platynkami więc myślę by dać cewke z vw g60 albo z BMW m50 tylko nie wiem czy ta ogarnie to. Pierwszy raz robie taka operację na rozdzielaczu jeśli będzie duży problem potem z iskrą lub coś innego nie tak to zmienię na cewke z BMW m42 albo aktywne z audi
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2355
|
Ostatni raz kiedy miał do czynienia z cewka rozdzielaczem i turbo to był fiat uno.
Tu też powinna sobie poradzić. m.autodoc.pl/magneti-marelli/1824875 |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
BMW e21 m10 turbo 4 lata 9 miesiąc temu #2356
|
O czymś takim właśnie myślałem w g60 vw jest podobna cewka.
A jakie propozycje turbo ja myślałem nad td03 td04 z audi A4 lub td04 z volvo albo kompresor z mercedes eaton m45 z 1.8 I m60 oba posiadam i wydaje mi się że ten m45 powinien wystarczyć |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |