Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Micro do R5 z fullgroup i rozdzielaczem VW T4 2,5b 5 lata 2 miesiąc temu #2187
|
Witam.
Czy jest możliwość zamontowania Micro do Transportera T4 2,5 benzyna? Silnik ACU. W oryginale siedzi Digifant z wbudowanym mapsensorem, pełnym TPS, IAT, CLT, zaworem wolnych obrotów PWM. Hall w rozdzielaczu na wałku rozrządu (5 okienek bez identyfikacji cylindrów). Cewka z wbudowanym wzmacniaczem. Wtrysk full group (5 wtrysków po 15-20 ohm każdy - spięte w jedną kostkę wychodzącą z listwy paliwowej, czyli bez przeróbek plastikowej listwy, której niechciałbym przerabiać, mogę użyć jednego wyjścia na wtrysk z komputera). Dwa czujniki spalania stukowego. Sonda lambda z grzaniem. Mam też dodatkowo sondę szerokopasmową z kontrolerem. W samochodzie jest klima (czyli dobrze by było, gdyby można było podbić jałowe przy włączaniu). Czy da radę to wystroić prawidłowo na tym zestawie? Zależy mi na normalnie, bezproblemowo działającym aucie. W lato i w zimę. Na chwilę obecną zamontowany LPG na BLOSie (wyregulowany na sondzie szerokopasmowej) + dodatkowo krokowiec przed BLOSem (co podobno się nie sprawdza, ale mi jakoś udało się to wszystko pogodzić i jeździ dobrze, a pali mniej). W przyszłości (na nowym ECU) chciałbym założyć wtrysk gazu. Dobrze by było, gdyby była możliwość przełączania dwóch map zapłonu (dla benzyny i dla LPG). W przyszłości biorę też pod uwagę możliwość zmiany rozdzielacza na COP (jeśli to warte zachodu). Będę wdzięczny za odpowiedź i ewentualne sugestie. Pozdrawiam Dymi |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |