Witamy,
Gość
|
TEMAT:
VFTS - strojenie 6 lata 3 miesiąc temu #1810
|
Żeby to miało ręce i nogi musiałbyc mieć wgląd na afr bo tak to wróżysz z fusów i co chwile możesz motor uwalać. Poprzęglądaj w necie jak wygląda większość map afr przy silniku n/a i tym się sugeruj zmieniając komórki w mapie VE.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 6 lata 3 miesiąc temu #1811
|
wiesz, mapy to jedno ale po co jest cała reszta konfigóratora ?
naprawdę przydały by się polskie opisy |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 6 lata 3 miesiąc temu #1812
|
a z czym masz problem? No jednak wszystko ma wpływ na działanie silnika
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 6 lata 3 miesiąc temu #1819
|
generalnie mamy jakieś możliwości korekcji wtrysku, mamy możliwość korekcji zapłonów, wzbogacenie mieszanki - rozruch , wolne obroty czy procedurę startu
jest tego trochę a wszystko po brytyjsku |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 6 lata 2 miesiąc temu #1827
|
Na przykład to na początek, pozycja 2, 4 oraz 6 z wykresam spadku opuźnienia zapłonu podczas startu w zależności od temperatury czy co ?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 6 lata 2 miesiąc temu #1832
|
2 - jednorazowy czas wtrysku po włączeniu zapłonu (pojedyncze psiknięcie)
4- otwarcie zaworu wolnych obrotów przy odpalaniu 6- czas wtrysku przy odpalaniu w zależności od temp. silnika
Za tę wiadomość podziękował(a): Adam
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |