Witamy,
Gość
|
TEMAT:
VFTS - strojenie 6 lata 1 miesiąc temu #1879
|
kurde,
w końcu załapałem o co w tym chodzi nie skupiałem się nad tym co powinienem na zapłonie tak sobie to wymyśliłem ale jeszcze nie testowałem pozdrawiam |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 6 lata 3 tygodni temu #1884
|
co może być przyczyną wyłączania pompy paliwa podczas pracy silnika?
zauważyłem, że po włączeniu zapłonu pompa zadziała i nabije układ do wskazanej wartości natomiast po włączeniu silnika ciśnienie spada do zera a silnik ledwo chodzi a po chwili zdycha. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 5 lata 1 miesiąc temu #2198
|
nie dałem rady, zabrakło wszystkiego, a przede wszystkim czasu.
więc oddałem silnik do strojenia do firmy. wykrzesali z silnika 148kM i 182Nm. Bardzo fajny wynik ale .... wciąż odłącza mi pompę paliwa. na strojeniu mieliśmy zmostkowany przekaźnik żeby zrobić robotę. druga sprawa to - z czego mogę pożyczyć obrotomierz, zaadaptować go żeby wiedzieć co się dzieje ?? oryginalny obrotomierz nie działa |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 5 lata 1 miesiąc temu #2199
|
Jaki jest obrotomierz seryjnie? Skąd miał sygnał? Jak masz podłączony sterownik? Jaki czujnik na wale?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
VFTS - strojenie 5 lata 1 miesiąc temu #2201
|
Obrotomierz możesz zawsze zastosować jakiś tuningowy, on powinien działać. Zdarza się tak, że obrotomierze, które brały sygnał z cewki zapłonowej nie działają z sygnałem 12V. W środku często posiadają tłumik (rezystorowy dzielnik napięcia), który obniżał napięcie z cewki. Można je przerabiać, często wystarczy zewrzeć jeden rezystor.
Jeżeli chodzi o wyjście na przekaźnik paliwa to możesz zrobić próbę np. na małej żarówce (1-5W) podłączonej pod wyjście sterujące przekaźnikiem pompy. Drugą stronę żarówki podłącz pod napięcie +12V, tylko z innego miejsca niż obecny przekaźnik. Opisz wtedy co zaobserwowałeś. Nie sądzę, że jest coś w tym wyjściem w ECU, ale taki test to wyjaśni. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |