Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Oprogramowanie i rozwoj 7 lata 3 miesiąc temu #1396
|
Najpierw w konfiguracji zrób oś obciżenia tps 0-100%, potem przejdź na mapki np ve, kliknij ppm i wybierz oś y jako tps. To samo w reszcie map. I już jest masz alphaN. Ale jak nie masz itb czy ostrych wałków to łatwiej jest wystroić auto na speed density.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Oprogramowanie i rozwoj 7 lata 3 miesiąc temu #1397
|
Serdeczne dzięki działa. W silniku są wałki GT świątek.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Oprogramowanie i rozwoj 4 lata 10 miesiąc temu #2297
|
Czy dałoby się dołożyć tabelę korekcji dla Dwell time w zależności od MAPa lub chociaż obrotów silnika. Przy wasted sparku niektóre cewki aktywne słabo znoszą dłuższe czasy ładowania i możnaby zaoszczędzić im sporo życia, gdy układ zapłonowy nie potrzebuje dużej energii iskry, zaś doładować tam gdzie potrzeba:).
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Oprogramowanie i rozwoj 4 lata 10 miesiąc temu #2302
|
Zastanowię się, chociaż najlepszym wyjściem byłoby przejście na zapłon sekwencyjny. Robienie korekty pozwoli pewnie na jakieś 10-20% skrócić łączny czas, a sekwencja dwukrotnie.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Oprogramowanie i rozwoj 4 lata 10 miesiąc temu #2315
|
Kucza - a to jest już opcja zapłonu sekwencyjnego ? Pytam konkretnie o EE3+ w odniesieniu do silnika R6. Pytam bo jeszcze nie miałem czasu przesiąść się na najnowszy soft.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Oprogramowanie i rozwoj 4 lata 10 miesiąc temu #2319
|
Na 99% nie ma sekwencji zapłonu nawet w najnowszej wersji
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |