Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 2 lata 1 miesiąc temu #3100
|
Problem jest taki, ze przełożyłem całą wiązkę z w210 do 124 i jest problem z odczytem sondy lambda, silnik nie wkreca się powyżej 4 tys obrotów, pali 20l+ benzyny/ lpg nie zależnie co jest w danym momencie wlaczone, nie ma mocy na obydwu paliwach. Chce to postawić na SA i miec juz z głowy.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 2 lata 1 miesiąc temu #3101
|
Po pierwsze jest wymagany wieniec 60-2 na wale. Czy taki masz?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 2 lata 1 miesiąc temu #3105
|
Sonda lambda nie ma nic do niemożności wkręcania się na obroty - problem jest w innym miejscu.
Czy koło impulsowe (trigger 60-2) został zabrany z okulara? Trzeba przełożyć koło zamachowe bo na min jest trigger i to może być przyczyną. Nie myśl, że wkładają ee3+ pozbędziesz się problemów - przeciwnie. Ja bym po prostu naprawił to co masz bo fabryczne ECU zawsze będzie lepsze. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 10 miesiąc 1 dzień temu #3282
|
Mam projekt samochodu gdzie muszę odpalić M104 3.2, mam oryginalną instalację łącznie z ECU, ale oryginał był automat. Mam instrukcję.
Czy możecie mi doradzić, czy macie kogoś, kto może mi pomóc w uruchomieniu oryginalnego ECU lub użyciu EasyEcu3? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 9 miesiąc 3 tygodni temu #3287
|
Mam M 104 ee+3. Trzeba mieć koło 60-2 od 210 ze skrzyni 7226 pasuje do 7224-7225. W manualu koło zamachowe z M111 kompresor. Z oryginalnej wiązki obcinasz wtyczke i zarabiasz od ecu. Wolne obroty najlepiej przez zawór elektromagnetyczny.
Grzebanie w oryginalnym ecu to jakaś pomyłka mnie 5 lat temu kosztowało 2tys i nic z tego nie wyszło. Wtedy już wszyscy elektronicy mówili że to " stara zapomniana technologia". Śmiało kupuj ee+3 będzierz sam decydował co się dzieje z twoim silnikiem. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|