Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 2 lata 1 miesiąc temu #3100

  • Matt995
  • Matt995 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Problem jest taki, ze przełożyłem całą wiązkę z w210 do 124 i jest problem z odczytem sondy lambda, silnik nie wkreca się powyżej 4 tys obrotów, pali 20l+ benzyny/ lpg nie zależnie co jest w danym momencie wlaczone, nie ma mocy na obydwu paliwach. Chce to postawić na SA i miec juz z głowy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 2 lata 1 miesiąc temu #3101

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Po pierwsze jest wymagany wieniec 60-2 na wale. Czy taki masz?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 2 lata 1 miesiąc temu #3105

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
Sonda lambda nie ma nic do niemożności wkręcania się na obroty - problem jest w innym miejscu.
Czy koło impulsowe (trigger 60-2) został zabrany z okulara? Trzeba przełożyć koło zamachowe bo na min jest trigger i to może być przyczyną. Nie myśl, że wkładają ee3+ pozbędziesz się problemów - przeciwnie.
Ja bym po prostu naprawił to co masz bo fabryczne ECU zawsze będzie lepsze.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 10 miesiąc 1 dzień temu #3282

Mam projekt samochodu gdzie muszę odpalić M104 3.2, mam oryginalną instalację łącznie z ECU, ale oryginał był automat. Mam instrukcję.
Czy możecie mi doradzić, czy macie kogoś, kto może mi pomóc w uruchomieniu oryginalnego ECU lub użyciu EasyEcu3?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Podłączenie i bazowa mapa do m104.945 9 miesiąc 3 tygodni temu #3287

  • tomekmb1978
  • tomekmb1978 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 5
  • Otrzymane podziękowania: 0
Mam M 104 ee+3. Trzeba mieć koło 60-2 od 210 ze skrzyni 7226 pasuje do 7224-7225. W manualu  koło zamachowe z M111 kompresor. Z oryginalnej wiązki obcinasz wtyczke i zarabiasz od ecu. Wolne obroty najlepiej przez zawór elektromagnetyczny.
Grzebanie w oryginalnym ecu to jakaś pomyłka mnie 5 lat temu kosztowało 2tys i nic z tego nie wyszło. Wtedy już wszyscy elektronicy mówili że to " stara zapomniana technologia". 
Śmiało kupuj ee+3 będzierz sam decydował co się dzieje z twoim silnikiem.

 

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena