Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Corrado eaton 1.8pg 3 lata 5 miesiąc temu #2701

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Musisz uważać bo ciecze (paliwo) jest nieściśliwe i pogniesz korby. Jak nie potrafisz dojść co się dzieje to zdemontuj listwę wtryskową i sprawdź naocznie. Czy wtryski podłączone są w jednej czy dwóch grupach? Jeżeli tak to może jeden kanał sterujący wtryskiwaczami jest uszkodzony (zwarty do masy)? Lub może zrobiłeś zwarcie do masy tego przewodu, który idzie do wtrysków (objaw będzie taki sam czyli otwarte przez cały czas wtryski).

Możesz też podesłać projekt z logami do analizy może coś będzie widać (naciskasz przycisk Export project to desktop wcześniej zaznaczając swój projekt na liście). Wtedy na pulpicie powstaje katalog, który należy dodać do ZIPa i wysłać do nas info (małpa) ottomotive.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Corrado eaton 1.8pg 3 lata 5 miesiąc temu #2723

  • kiszek550
  • kiszek550 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 4
  • Otrzymane podziękowania: 0
ok. Udało się ogarnąć ten problem (był to problem mechaniczny)

Przeszedłem do dalszej konfiguracji czujników:
Przepustnica nie posiada tps tylko switch maksymalnego otwarcia i zamknięcia. Chciałem podłączyć switch otwarcia i wtedy wzbogacić mieszankę. Wystarczy podłączyć 5v oraz pin tps do tego switcha?
Drugi problem to ori czujnik stuku 3 pinowy, udało mi się sprawdzić że pin 3 do ekran przewodu. Pin 1 podłączyłem do ecu a pin 2 do napięcia 5v. Po tym zabiegu pojawił się odczyt na ecu ( przy wolnych obrotach praktycznie ciągłe skoki od 3,5v do 5v) Brak reakcji na zmiany w ustawieniach (może minimalna). Czy odpuścić sobie oni czujnik i poszukać czegoś sprawdzonego? ( nie wiem czy jest sprawny).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena