Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
Corrado eaton 1.8pg 4 lata 4 miesiąc temu #2466
|
Witam montuję aktualnie ee 3+ do corrado 1.8pg, mam kilka pytań co do czujników jakie zastosować.
Mam triger 60-2, zamontuję go na kole pasowym. Chciałbym zastosować czujnik halla, jaki czujnik polecacie i w jakiej odległości od zębów powinien on się znajdować? Druga kwestia, koło narazie jest pełne tzn ma 60 zębów, W którym momencie powinno znajdować się wycięcie? Czy jest w tej kwestii dowolność? (Czyli np. brak 2 zębów, 10z przed GMP)i tak ustawiam w konfiguracji ee. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Corrado eaton 1.8pg 4 lata 4 miesiąc temu #2468
|
Czujnik montuje się od 0.8 do 1.3mm od zęba, ja zalozylem czujnik vr o oznaczeniach 6pu009146-961 i spisuje sie świetnie, niema potrzeby halla, przewód tylko w ekranie i heja. Jeśli chodzi o wycięcie zęba to zakladasz koło 62 zęby montujesz czujnik wału i ustawiasz 1cyl. W GMP, liczysz od czujnika w prawo 15zebow i 16i 17ząb wycinasz, czyli inaczej czujnik ma byc na 15 zębie po tych wycietych i w tym czasie 1 cyl ma byc w gmp. Nie jest powiedziane że akurat 15 ząb możesz zrobić 14 lub 16 w programie ustawiasz potem , zresztą wszystko jest w instrukcji lub tu na forum
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Corrado eaton 1.8pg 4 lata 4 miesiąc temu #2469
|
Ja czujnik wału z corsy B 20 zębów przed gmp, koło z trigerem jest przespawane i ma lekkie bicie ale chodzi elegancko. Czujnik vr jest łatwiejszy w montażu moim zdaniem. Aha i polecam cewki aktywne tsi nowe zamienniki są od 60zl
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Corrado eaton 1.8pg 3 lata 7 miesiąc temu #2647
|
ok. aktualizacja tematu
Auto odpalone, trigger 60-2 na kole pasowym. Czujnik wału vr z silnika 1,9jtd , działa idealnie. Podłączony oraz skalibrowany ori czujnik clt, Cewka wasted spark vw 032905106B. Silnik wolnych obrotów również podłączony, działa idealnie. Pierwsze pytanie, jakich wartości coil dweel time nie przekraczać żeby nie uwalić cewki? Drugie pytanie, jestem teraz na etapie wydechu. W jakiej pozycji zamontować LSU 4.9? Czytałem kiedyś że musi być zamontowana pod kątem ok 45 stopni. Trzecie pytanie, montaż termopary. Jak najbliżej silnika? a kawałek dalej sonda. Czy może odwrotnie najpierw sonda a póżniej termopara.Chyba że nie ma żadnej różnicy. Pytanie czwarte, easy ecu 3+ pokaże mi skład mieszanki w AFR? lsu podłączam bezpośrednio do nie go, bez żadnego kontrolera. Pozdrawiam. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Corrado eaton 1.8pg 3 lata 7 miesiąc temu #2648
|
1. Czujnik EGT ma być możliwie blisko głowicy. Jego zadaniem jest mierzenie temperatury jaka panuje w komorze spalania. Czym dalej tym temperatura mierzona będzie odbiegała od rzeczywistej temperatury spalania.
2. Sonda lambda montujemy jak najbardziej do pionu, chodzi o to żeby przypadkiem nie wlewały się do niej skropliny wody bo spowoduje to jej uszkodzenie. Jeżeli chodzi o odległość to śmiało można odsunąć od silnika, tak aby nie narażać jej na wysokie EGT. Sonda ma swoją grzałkę i może pracować nawet dalej od silnika. 3. Kwestia wyświetlania AFR z wewnętrznego kontrolera to jak dobrze pamiętam to wyświetla się zarówno AFR jak i Lambda. W mapie operujemy lambda. Warto się tego nauczyć. Łatwo się przechodzi z lambdy na AFR i tak dla benzyny wystarczy pomnożyć lambdę * 14,7. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Corrado eaton 1.8pg 3 lata 5 miesiąc temu #2700
|
Napotkałem pewien problem po przekładce na nową instalację. Do momentu przekładni (auto odpalone na pająka) wszystko działało, nie zmieniałem żadnych ustawień.
Auto odpala ale się zalewa, do tego stopnia że silnik się zatrzymuje (paliwo w cylindrach blokuje silnik) Brak reakcji na jakiekolwiek zmiany w ecu ( ewentualnie po obcięciu całkowicie paliwa pracuje chwilę dłużej) Czy może mieć to związek z opornością wtryskiwaczy, wcześniej zasilanie do wtryskiwaczy było podłączone z oryginalnej instalacji pojazdu, teraz przez główny przekaźnik oraz akcesoryjna skrzynkę bezpieczników (ją już też pomijałem). Czy na ori zasilaniu mógł być rezystor ograniczający przepływ prądu przez cewki wtryskiwaczy? Nic innego nie przychodzi mi do głowy ( wyłącznie zapętlanie wtrysków, ewentualnie uszkodziłem w jakichś sposób komputer silnika) |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|