Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Ustawienia aparat zapłonowy z hall 4 lata 4 miesiąc temu #2457
|
Witam, mam problem z ogarnięciem zapłonu na aparacie, silnik 1.3 VW aparat z 4ma wycięciami i 1 cewką. Bardzo ciężko odpalić silnik, jak odpali to chodzi od wolnych obrotów do około 3500obr i robi jebudu w wydech. Żadne zmiany map paliwa i zapłonu tego nie zmieniają.
Co ustawia się w parametrze Trigger to TDC? To są stopnie czy zęby? Na wartości 20 przy zboczu schodzącym i 65 dla wzrastającego da się odpalić silnik. Jak ustawić eventy? 1 event na 1szą cewkę (tak mam) czy wszystkie 4 eventy na 1szą cewkę? Czy ktoś w ogóle jeździ na aparacie i mu to działa czy tylko jest taka opcja ale nie działa? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Ustawienia aparat zapłonowy z hall 4 lata 4 miesiąc temu #2462
|
Wyrzuć aparat załóż koło pasowe z wieńcem 60-2 zamontuj czujnik położenia wału np z corsy B kilkanaście zębów przed martwym punktem . cewki aktywne 4 sztuki vw tsi tylko kupuj nowe są już od 70zł i po problemie
Triger to tdc to ilość zębów przed martwym punktem czyli w tym miejscu jest czyjnik jak pierwsz gar jest na gorze. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez żeber.
|
Ustawienia aparat zapłonowy z hall 4 lata 4 miesiąc temu #2470
|
Już ogarnąłem i chodzi. Nie chcę w tym silniku wyrzucać aparatu bo na koniec sezonu wpada drugi z trigger 60-2 na wale pod sprzęgłem ale nie chce teraz się pierdolić z wyjmowaniem silnika i ładowanie pokrywy wału z czujnikiem za te 200zł około w silnik który itak wypadnie, nie ma turbo ani wysokiego CR i cudów po tym się nie spodziewam a chciał bym ze 2 imprezy przejechać na nim przy okazji się podszkolić. Trigger to tdc określa kąt a nie ilość zębów w tym przypadku.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |