Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Oprogramowanie i firmware 10 lata 2 miesiąc temu #24
|
Do pobrania jest nowa wersja programu
EcuProg 3.7.2
.
Wraz z programem wydany został również nowy firmware: EE3+ 3.7.2.12 - wspólny dla osób posiadających standardową wersję z 4 wyjściami na cewki pasywne + stepper driver oraz dla osób posiadających wersję z 8 wyjściami na cewki pasywne (bez stepper driver) Główne zmiany w EcuProg 3.7.2 - możliwość przypisywania wyjść zapłonowych COIL/IGN do zdarzeń zapłonowych, daje to większą wygodę podłączania urządzenia do cewek zapłonowych. Ponadto funkcja ta sprawiła, że obie wersje Główne zmiany w firmware 3.7.2.12 - możliwość przypisywania wyjść zapłonowych COIL/IGN do zdarzeń zapłonowych, daje to większą wygodę podłączania urządzenia do cewek zapłonowych. Ponadto funkcja ta sprawiła, że obie wersje sprzętowe STEPPER i IGN 8CH obsługiwane są teraz przez jeden firmware - zadawanie otwarcia zaworu wolnych obrotow podczas rozruchu - wyłączenie wtrysku podczas rozruchu gdy wystapią błędy synchronizacji (trigger errors) - wyłączenie regulacji biegu jałowego powyżej zadanych obrotów Nowe parametry: - Engine start -> No injection when trigg error during cranking - Ignition -> Ignition outputs - Idle control -> Idle max RPM ********************************************************************************* Do pobrania jest nowa wersja programu EcuProg 3.6.2 . Wraz z programem wydany został również nowy firmware: EE3+ 3.6.2.11 - IGN 4 channel.hex - dla osób posiadających standardową wersję z 4 wyjściami na cewki pasywne + stepper driver EE3+ 3.6.2.11 - IGN 8 channel.hex - dla osób posiadających wersję z 8 wyjściami na cewki pasywne (bez stepper driver) Główne zmiany w EcuProg 3.6.2 - dodano sterowniki USB instalujące się wraz z instalacją programu - funkcje COPY/PASTE służące do kopiowania wycinków lub całych map np. z VE do VE1 czy IGN do IGN1 - obsługa nowych parametrów konfiguracyjnych (IAT fuel correction i Injector dead time) Główne zmiany w firmware 3.6.2.11 - dodano parametr konfiguracyjny IAT fuel correction - dodano parametr konfiguracyjny Injector dead time w postaci tablicy - wyłączenie wtryskiwaczy podczas rozruchu, gdy występują błędy synchronizacji (zapobiega zalaniu) Dodanie parametru korekcji czasu wtrysku od temperatury w dolocie jako parametru ustawianego przez użytkownika może wymagać ponownego strojenia. ********************************************************************************* Oficjalnie jeszcze nie umieszczamy w download, poczekamy na więcej opinii od osób, które testują nowy program i firmware. Istalka EcuProg 3.4.2 (firmware w środku) Firmware znajduje się w katalogu, w którym zainstalujemy program (w podkatalogu Firmware). Są tam dwa pliki: EE3+ 3.4.2.9 - IGN 4 channel.hex - dla osób posiadających standardową wersję z 4 wyjściami na cewki pasywne + stepper driver EE3+ 3.4.2.9 - IGN 8 channel.hex - dla osób posiadających wersję z 8 wyjściami na cewki pasywne (bez stepper driver) Największe zmiany dotyczą wprowadzenia edytowalnych osi obciążenia. Teraz osie mogą być następujące: TPS [%] - umożliwia realizację algorytmu Alpha-N MAP [kPa] - standardowo, obciążenie będące odczytem z wbudowanego MAP-sensora Analog [V] - napięcie z wejścia analogowego AIN2, można wykorzystać np. sygnał z przepływomierza Wyboru osi obciążenia wykonujemy na każdej mapie klikając prawym klawiszem myszy, a edycja wartości w konfiguracji (General settings). Zmieniona została trochę filozofia edytowania map. Obecnie edycja mapy w ECU w trybie online, możliwa jest jedynie po zaznaczeniu setu ECU. Stojąc na własnych setach map, możemy je edytować ale aby je wysłać musimy nacisnąć przycisk Send to ECU. Pojawił się również set Backup, dla tych co zapominają założyć swojego seta i zapisywać w nim swoje mapy. W secie Backup automatycznie zapisywane są ostatnio wysłane do ECU mapy. |
Ostatnia edycja: przez Kucza.
Temat został zablokowany.
|