Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Opis sterownika EasyEcu 3+ 10 lata 3 miesiąc temu #13

  • Kucza
  • Kucza Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Sterownik EasyEcu 3+ przeznaczony jest do sterowania silników o maksymalnej liczbie cylindrów 8. W miarę rozwoju oprogramowania będzie dodawana obsługa różnych trigerów i układów zapłonowych. W pocztątkowej fazie obsługiwane będą triggery w postaci kół zębatych np. 60-2, 36-1 oraz układy zapłonowe wasted spark i na rozdzielaczu zapłonu. Ponadto EasyEcu 3+ posiada wbudowany kontroler szerokopasmowej sondy lambda Bosch LSU4.9 oraz 3 barowy MAP sensor.

Możliwości sprzętowe (wejścia/wyjścia) sterownika EasyEcu 3+ są następujące:

Wyjścia:
2 wyjścia wtryskiwaczy wysokoomowych (w jednym lub w dwóch bankach)
4 wyjścia zapłonowe (cewki pasywne)Uwaga 1
6 wyjść zapłonowych logic level 5V (cewki aktywne)
1 zawór wolnych obrotów (typu elektromagnetycznego)
1 zawór wolnych obrotów (silnik krokowy)Uwaga 2
1 przekaźnik pompy paliwa
1 wyjście dodatkowe w układzie otwarty kolektor o wydajności 3A
1 wyjście obrotomierza 12V

Wejścia:
1 wejście położenia wału (VR lub HALL)
1 wejście położenia wałka lub referencja na wale (VR lub HALL)
1 wejście położenia wałka dedytkowane dla układów zapłonowych z rozdzielaczem zapłonu (HALL)
1 wejście czujnika prędkości pojazdu
1 wejście czujnika temperatury silnika
1 wejście czujnika temperatury zasysanego powietrza
1 wejście czujnika położenia przepustnicy
1 wejście wąskopasmowej sondy lambda
1 wejście pomiaru temperatury spalin
2 wejścia funkcyjne (np. włącznik procedury startu)
2 wejścia analogowe 0-5V
1 wejście pomiaru dodatkowej temperatury
2 wejścia czujników stukowych

Uwaga 1 i 2 Istnieje możliwość rozbudowy wyjść zapłonowych na cewki pasywne o dodatkowe 4 kanały. Dodatkowe wyjścia zapłonowe umieszczane są na wyjściach sterowania zaworu wolnych obrotów w postaci silnika krokowego. W takiej opcji dostępne zostaje jedynie sterowanie elektromagnetycznym zaworem wolnych obrotów. W zamian uzyskujemy 8 kanałów zapłonowych obsługujących cewki pasywne.
Ostatnia edycja: przez Kucza.
Temat został zablokowany.
  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena