Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Przykład LOGa z procedury startu 10 lata 1 miesiąc temu #19

  • Kucza
  • Kucza Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Niniejszy rysunek przedstawia zrzut z ekranu programu EcuProg 2.2 na którym widzimy logger parametrów pracy silnika. W tym przypadku jest to moment ruszenia z procedurą startu (silnik turbodoładowany). Działanie procedury startu zaznaczone jest jako LC. W tym momencie opóźniany jest zapłon do 0* a mieszanka wzbogacana o 35% co skutkuje wytworzeniem doładowania około 0.5b jeszcze na postoju. Drugim elementem jest przestawienie ograniczenia obrotów na 5500. W momencie zwolnienia pedału sprzęgła procedura zostaje wyłączona (zapłon, paliwo i ogranicznik obrotów wracają do normalnych wartości) a samochód w czasie około 4s przyspiesza do 100km/h.


Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Kucza.

Przykład LOGa z procedury startu 8 lata 11 miesiąc temu #166

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
Ma ktoś pomysł na zrealizowanie procedury startu z automatyczną skrzynią?
Pedału sprzęgła 3 razy nie wcisnę bo go nie mam, przed startem trzymam nogę na hamulcu,
a jak startuję depczę gaz do końca aby wcisnąć przycisk Kick-Down.
Zadziała to jak podepnę się pod włącznik pod pedałem hamulca?
Dajmy na to, że skrzynie mam na N, depczę 3 razy hamulec za ostatnim razem go przytrzymuje wciśnięty, wtedy uruchamia się LC , ale zaraz po przełączeniu na D obroty mi nieco spadną.

Tylko, że te trzykrotne naciśnięcie hamulca może mi uruchomić LC np. jadąc w korku i trochę lipa się robi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Przykład LOGa z procedury startu 8 lata 11 miesiąc temu #172

O włączenie procedury startu to bym się nie martwił bo można to zrobić guzikiem przykładowo
wyłączenie można zrobić automatyczne po osiągnięciu jakiejś tam prędkości (kilka km/h)
Ja w ogóle widzę problem jak taką procedurę włączyć przy klasycznym automacie
Chcesz Napędzić silnik i turbo na N a potem zmienić na D przykładowo przy 4 tyś ? przecież zaraz coś się urwie, a na D z kolei nie będziesz mógł zwiększyć obrotów zbytnio bo masz zapięty już bieg
Jakoś tego nie widzę przy takiej skrzyni

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Przykład LOGa z procedury startu 8 lata 11 miesiąc temu #173

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14

GMS napisał: Chcesz Napędzić silnik i turbo na N a potem zmienić na D przykładowo przy 4 tyś ? przecież zaraz coś się urwie,

Właśnie tylko w ten sposób, przecież tak samo się strzela ze sprzęgła ciernego i się nic nie urywa, a klasyczny automat ze sprzęgłem hydrokinetycznym dodaje właściwego uślizgu przy przełączeniu z N na D przez co jest to bezpieczniejsze.
Akurat automat z MB serii 722.3 spokojnie znosi 400KM a planuje silnik zrobić maks na 300KM.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Przykład LOGa z procedury startu 8 lata 11 miesiąc temu #188

Jak się nie urywa w zwykłej skrzyni? mało to razy było że wylazły bebechy ze skrzyni przy próbie ostrego ruszenia.To że skrzynia daje radę na 400 km to ok ale czy wytrzyma takie jebniecie z miejsca jak chcesz zrobić.
Moim zdaniem przełączanie z N na D przy wysokich obrotach i jeszcze na procedurze startu to kiepski pomysł, powinieneś raczej gaz z hamulcem trzymać na D i jakoś nisko procedurę ustawić może tak się będzie dało.
A tym czasem uruchom auto a o procedurze będziesz myślał potem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena