Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Opis urządzenia EasyEcu 2+ 10 lata 2 miesiąc temu #11
|
EasyEcu 2+ to prosty w montażu i konfiguracji sterownik układu wtryskowego i zapłonowego do silników 4-cylindrowych. Dzięki wbudowanemu czujnikowi ciśnienia (3 bary) możliwe jest sterowanie silnikami atmosferycznymi jak i doładowanymi. EasyEcu 2+ wykorzystuje trigger w postaci koła zębatego 36-1 i czujnika VR, co umożliwia realizację zapłonu z dwoma cewkami (tzw. wested spark). Kilkukrotnie niższa cena od sterowników typu VEMS czy Megasquirt sprawia, że EasyEcu 2+ jest ciekawą propozycją. Ponadto EasyEcu 2+ wyposażony jest w port komunikacyjny pozwalający na podłączenie wielofunkcyjnego wyświetlacza parametrów pracy silnika MultiDisplay.
Parametry urządzenia: Wyjścia: 4 wtryskiwacze wysokoomowe (w jednym lub w dwóch bankach) 2 cewki zapłonowe w układzie weasted spark 1 zawór wolnych obrotów (typu elektromagnetycznego) 1 zawór regulacji ciśnienia doładowania 1 przekaźnik pompy paliwa 2 wyjścia dodatkowe w układzie otwarty kolektor o wydajności 3A 1 wyjście PWM o wydajności do 8A 1 wyjście obrotomierza 12V Wejścia: Wejście położenia wału (trigger w postaci koła zębatego 36-1 + czujnik VR) Wejście pomiaru temperatury zasysanego powietrza Wejście pomiaru temperatury silnika Wejście pomiaru dodatkowej temperatury (temperatura oleju, dyfra, itp.) Dwa wejścia/wyjścia na przyciski lub wyjścia logiczne Wejście wąskopasmowej sondy lambda Wejście analogowe do pomiaru AFR z wykorzystaniem zewnętrznego kontrolera Wejście pomiaru prędkości pojazdu VSS/ABS Wejście pomiaru temperatury spalin EGT do 1200°C (na termoparę K) Inne cechy: Edytowalne mapy paliwa, zapłonu, doładowania o wymiarach 16x16 komórek Wbudowany 3 barowy czujnik ciśnienia doładowania Wyznaczanie dawki paliwa w oparciu o algorytm Speed-Density Procedura startowa (launch control) Możliwośd podłączenia wyświetlacza parametrów (MultiDisplay) |
Temat został zablokowany.
|