Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Problemy z mapą boost 4 lata 7 miesiąc temu #2396
|
NIestety moje drugie podejście do 1.5 wyszło tak samo jak pierwsze, że wróciłem do 1.4 obroty falują i nic nie mogę z tym zrobić, 1.4 mi wystarcza ale nie wiem czemu sterownia mapą doładowania mi kuleje. Po wgraniu wszystkiego na nowo i wgraniu 1.4 dalej nie działa mapa doładowania i nie podnosi obrotów w afterstart. Czy można zrobić jakiś reset DECa do ustawień fabrycznych, żeby go wyzerować.
EDIT: Zmieniłem dzisiaj krokowca na tego plastikowego czarnego VDO i jest lepiej niż na tym cienkim metalowym, ustawione mam tylko w IDLe, na tamtym też działało w miarę ale chyba na tym jest bardziej precyzyjnie, dużo lepiej zapala i obroty są stabilniejsze, jak się włączy wentylator to spadają niezauważalnie ale nic nie faluje, jak pojeżdżę parę dni i będzie tak stabilnie to nic więcej nie ruszam, przypadkiem w garażu na niego trafiłem i taka myśl mnie naszła |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez hubos21.
|
Problemy z mapą boost 4 lata 7 miesiąc temu #2397
|
to bylo oczywiste, zeby bajery do obslugi Idle pracowaly poprawnie, krokowiec musi byc w stanie odealnym, pisalem o tym nie wiem czy to ma znaczenie ale krokowiec ma bieguny, raczej nie powinno miec wplywu odwrocenie polaryzacji pinow
co do 1.5 to chyba trafilismy na podobny problem, wiec musisz jeszcze skatowac 1.5 z tym sprawnym krokowcem vdo, ja do 1.4 juz nie moglem wrocic wiec ogarnalem 1.5 i jest ok, calosc blokowala listwa wtryskowa abfa |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Problemy z mapą boost 4 lata 7 miesiąc temu #2398
|
Ja mailowo jestem w kontakcie z ottomotiv, mówią że musi działać wszystko po powrocie na 1.4, muszę jeszcze posprawdzać. Strojenie VE działa na bieżąco. Dzisiaj raczej obr są OK, są min różnice tak jakby nie tylko CLT miało wpływ na ich regulację ale to jest różnica nie całe 50obr/min.
i Ja dwa razy podchodziłem do tej 1.5 i obroty miałem tragiczne, falowały spadały itp. NIe wiem czy to ma znaczenie jaki krokowiec i w którą stronę pracuje. Wysłał byś mi poglądowo jakie masz ustawienia w tym 1.5? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez hubos21.
|
Problemy z mapą boost 4 lata 7 miesiąc temu #2399
|
na pewno nie masz przesunietej albo uszkodzonej mapy? wartosci na osi poziomej ida w gore liniowo czy 4 przedostatnie masz ponizej 2000? posprawdzaj skale osi w ustawieniach, bo po przejsciu z 1.4 na 1.5 dzialo sie duzo
mam ustawiony krokowiec na rozgrzanym silniku w okolicach 60 punktow, paliwo w VE dla wolnych obrotow w okolicach 53 punktow (co daje afr ~14.7), ale to i tak bez znaczenia bo zalezy od konfiguracji zestawu wtryski/kolektor/silnik |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Problemy z mapą boost 4 lata 7 miesiąc temu #2400
|
Ja mam teraz na 64 ale z tych nowych ustawień 1.5 w IDLe też korzystasz? U mnie właśnie jak tym przesuwałem to się cyrki działy a teraz mam w samym IDLe ustawione i nawet jak się wentylator włączy to są stabilne ale ja pisałem mimo, że ten metalowy krokowiec ze śrubką ładnie reagował na zmiany to na tym czarnym lepiej mi wszystko pracuje.
Ostatnio w kilku postach widziałem, że dokładają diodę kierunkową przy silniczku krokowym ale nie wiem czy w DECu coś to da jak wsadziłem we wtyczkę to różnica w obrotach była ale wtedy pewnie trzeba wszystko od nowa ustawiać. W piątek będę dłubał |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez hubos21.
|
Problemy z mapą boost 4 lata 7 miesiąc temu #2403
|
afr na poziomie 14.7 na jałowym jest za niski.Każde strojone auto ustawiam na wartość 13.5/14 co powoduje że przy obciążeniu nie ma problemu z chwilową utratą i wahnięciami na obrotach, nie wspomne o tym że wydłużenie nieznacznie czasu wtrysku odrywa kluczową role. Hubson , nie Ty jeden masz problem z niedziałającą mapą boost w wersji 1.4 , bo ja równiez obroty mam ustawione tylko i wyłącznie na idle, co za tym idzie żadna podmiana krokowca a nawet zmiana kabli w kostce nic nie dało , bo u mnie w DEC-u pojawił sie "problem" w postaci regulacji że im bliżej 0 tym wyższe obroty w idle, dopiero powyżej 100 punktów idle powoduje że krokowiec zaczyna podnosić obroty wraz z wprowadzeniem wiekszej wartości. i kolumny mam odwórcone. w komorce 1 mam 145 w ostatniej przy 100 stopniach wartość 128 i obroty są na poziomie 900 rpm afr 13.5 . w wersji 1.5 dopiero po zaznaczeniu korzystania z mapy boost mozna podziałać, robota żmudna ale da się ogarnąć i defakto obroty są o niebo lepsze i stabilniejsze niż w 1.4. Leetveen problem z 1.5 jest taki że im starszy sterownik tym wiekszy problem. Mam 100c3 quattro na sterowniku z wersji 1.2 i przejscie na 1.5 to strzał w kolano, bo nie ma możliwości strojenia w czasie rzeczywistym a zmiany wprowadzane są dopiero po zapisaniu całej operacji zmian. Powrót na 1.4 jest możliwy etapami wgrywania poszczególnych aktualizacji, Bo ECON nie ma problemu powrotu, aczkolwiek kilka razy przerzucałem to u siebie. Nie mniej jednak, w 1.5 nadal jest problem z przerzutem projektów i po otwarciu mapy jak i wartości osi X i Y są rozjechane. a wchodząc w wiersz polecenie ECU albo BACK UP nie ma możliwości importu mapy np z exportowanego projektu. i trzeba tworzyć SET , wciągnąć mape, zapisać w secie, usunąć go i potem dopiero za każdym razem projekt otwiera sie z dotychczasową mapą 1.4 .
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |