Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1858
|
dzien dobry, mam kłopot, otóż jadąc sobie autem, nagle traci moc , obroty spadaja do okolo 400/500 auto zaczyna dymić bardzo mocno na czarno
jadąc z wpietym laptopem parametry typu iat, clt zostają bez zmian tzn, nie ma wachan temperatur ktore mogłyby w jakis sposob spowodować zalanie samochodu, uklad zaplonowy sprawny, wymienione wszystko od cewki, po lable siwce i aparat zapłonowy jednak nie dają mi spokoju dwie rzeczy, czasami dzieje sie to po odpaleniu silnika z rana po postuju i trzeba kilka razy uruchomic i wylaczyc silnik aby zaczął pracować jak nalezy. boost target[kPa] czyli komórka w display on pokazuje maksymalne cisnienie na poziomie 400kPa i w momencie przytrzymania pedału przyspieszenia wartos spada do 102kPa po odpuszczeniu znowu pokazuje 400 co do podlaczenia samego ukladu wtrysku, mam silniczek krokowy umiejscowiony przy atrapie /grillu co za tym idzie, krokowiec jest tylko podłączony pod listwą wtryskową, w miejscu gdzie byl przewod podcisnienia na silniczku krokowym idacy do gumy dawnego k jeta, jest załozony filtrek, wyjscie w gumie jest zaslepione, ale w kolektorze ssacym z tylu do silniczka waz szedł na trojniku do gumy i taki cienki przewod z trojnika do kolektora ssacego, mam to zaslepione i po zdjeciu tego zaslepienia oborty rosną do okolo 1500 i wartosc boost target zmienia sie plynnie zatem czy ktoś moze mi podpowiedziec, badz spotkał sie z wyzej wymienionym przypadkiem i jest w stanie cos powiedziec? pozdrawiam gorąco |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1859
|
Po pierwsze nie obchodzi Cię parametr Boost target [kPa]! Obserwuj parametr Engine MAP [kPa], to jest podciśnienie w kolektorze zmierzone czujnikiem w urządzeniu DEC. Sprawdź czy zmienia on się w granicach 30 do około 101 kPa.
Żeby móc Ci pomóc potrzebowałbym logi z takiej sytuacji. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1860
|
Mapa zmienia się. Na biegu jałowym 35-41Mpa przy pełnym gwiazdku 95-101kpa.
Logi tzn dać start log po odpaleniu i podtrzymać na chwilę, wyłączyć zapłon spakować projekt w zip i na email? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1861
|
Nie na postoju, tylko tak jak pisałeś w tym momencie: "otóż jadąc sobie autem, nagle traci moc , obroty spadaja do okolo 400/500 auto zaczyna dymić bardzo mocno na czarno"
Jeżeli chodzi o same zrobienie loga to tak jak napisałeś, a nawet on sam się włącza automatycznie jak tylko odpalisz silnik, więc wystarczy przejechać się z laptopem i wychwycić taką sytuację. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1862
|
Ok to jak ogarnę się bo jestem po nocce i odrobie z tym co mam, to zrobię to
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1867
|
Masz źle ustawiony parametr Fueling->Injection type-> Injection divider. Masz *2, a powinno być /2 lub /3. Oczywiście po zmianie będziesz musiał zwiększyć parametr ReqFuel i to znacznie.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|