Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1858

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
dzien dobry, mam kłopot, otóż jadąc sobie autem, nagle traci moc , obroty spadaja do okolo 400/500 auto zaczyna dymić bardzo mocno na czarno
jadąc z wpietym laptopem parametry typu iat, clt zostają bez zmian tzn, nie ma wachan temperatur ktore mogłyby w jakis sposob spowodować zalanie samochodu, uklad zaplonowy sprawny, wymienione wszystko od cewki, po lable siwce i aparat zapłonowy
jednak nie dają mi spokoju dwie rzeczy, czasami dzieje sie to po odpaleniu silnika z rana po postuju i trzeba kilka razy uruchomic i wylaczyc silnik aby zaczął pracować jak nalezy.
boost target[kPa] czyli komórka w display on pokazuje maksymalne cisnienie na poziomie 400kPa i w momencie przytrzymania pedału przyspieszenia wartos spada do 102kPa po odpuszczeniu znowu pokazuje 400

co do podlaczenia samego ukladu wtrysku, mam silniczek krokowy umiejscowiony przy atrapie /grillu co za tym idzie, krokowiec jest tylko podłączony pod listwą wtryskową, w miejscu gdzie byl przewod podcisnienia na silniczku krokowym idacy do gumy dawnego k jeta, jest załozony filtrek,
wyjscie w gumie jest zaslepione, ale w kolektorze ssacym z tylu do silniczka waz szedł na trojniku do gumy i taki cienki przewod z trojnika do kolektora ssacego,
mam to zaslepione i po zdjeciu tego zaslepienia oborty rosną do okolo 1500 i wartosc boost target zmienia sie plynnie

zatem czy ktoś moze mi podpowiedziec, badz spotkał sie z wyzej wymienionym przypadkiem i jest w stanie cos powiedziec? pozdrawiam gorąco

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1859

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Po pierwsze nie obchodzi Cię parametr Boost target [kPa]! Obserwuj parametr Engine MAP [kPa], to jest podciśnienie w kolektorze zmierzone czujnikiem w urządzeniu DEC. Sprawdź czy zmienia on się w granicach 30 do około 101 kPa.
Żeby móc Ci pomóc potrzebowałbym logi z takiej sytuacji.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1860

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
Mapa zmienia się. Na biegu jałowym 35-41Mpa przy pełnym gwiazdku 95-101kpa.
Logi tzn dać start log po odpaleniu i podtrzymać na chwilę, wyłączyć zapłon spakować projekt w zip i na email?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1861

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Nie na postoju, tylko tak jak pisałeś w tym momencie: "otóż jadąc sobie autem, nagle traci moc , obroty spadaja do okolo 400/500 auto zaczyna dymić bardzo mocno na czarno"

Jeżeli chodzi o same zrobienie loga to tak jak napisałeś, a nawet on sam się włącza automatycznie jak tylko odpalisz silnik, więc wystarczy przejechać się z laptopem i wychwycić taką sytuację.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1862

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ok to jak ogarnę się bo jestem po nocce i odrobie z tym co mam, to zrobię to

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

boost target 6 lata 1 miesiąc temu #1867

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Masz źle ustawiony parametr Fueling->Injection type-> Injection divider. Masz *2, a powinno być /2 lub /3. Oczywiście po zmianie będziesz musiał zwiększyć parametr ReqFuel i to znacznie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena