Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Budowa mapy analogowej /sterowanie zaplonem 6 lata 2 miesiąc temu #1846
|
Dzień dobry. Od pewnego czasu borykam się z problemem zapłonu. Postanowiłem zbudować mapę od nowa.
A więc. Odciąłem pin 23 przy ecu NG, i podłączyłem pod wejście Dec pin 8 analog in. Wchodse w program naciskam "maf map conversion" mapę analogowa uprzednio zaznaczam i wbijam zera. Odpalam samochód i zaczyna się budować. Wszystko jest ok ładnie idzie na obroty. Ale. No właśnie, cały układ odcina przy około 4500rpm. Czy ktoś może podpowiedzieć jak to ugryźć.? Zapłon NG ma być ustawiony na zero czy 15' tak jak seryjnie na biegu jałowym. Powoli tracę cierpliwość do samochodu. Bo był strojony na AFR ale pojawił się problem właśnie z zapłonem |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Budowa mapy analogowej /sterowanie zaplonem 6 lata 2 miesiąc temu #1847
|
Zapłon na wolnych obrotach zostawiamy tak jak fabryka. U Ciebie jednak jest jakiś inny problem, bo nawet bez podłączenia Analog Out pod wejście położenia klapy silnik będzie wkręcał się do odcinki a nie tylko do 4500. Szukaj innej przyczyny, może jednak w paliwie, w sensie w dawce. Podłącz analoga tak jak było, pokręć parametrem ReqFuel +- 2ms i sprawdź czy jest lepiej. Tylko zapamiętaj wartość jaka była ustawiona przed kręceniem. Jeżeli to nie w paliwie jest problem, to przejrzyj układ zapłonowy: świece, aparat, kable. Możesz też podesłać logi do analizy, najlepiej z całym projektem (stojąc na projekcie klikasz Export to desktop, a następnie robisz ZIPa i wysyłasz).
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Budowa mapy analogowej /sterowanie zaplonem 6 lata 1 miesiąc temu #1878
|
Z ciekawości, problem rozwiązany już ??
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |