Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
Problem z rozruchem,przyspieszeniem i spalanie. 6 lata 2 miesiąc temu #1828
|
K-jet w Mercedesie W123 280CE(silnik po remoncie) zastapiony efi i od początku jak go odbierałem po zmianie wtrysku nie miał podłaczonego dodatkowego czujnika temp.płynu,TPS choć go mam na dolnej przepustnicy?,sondy oraz miał problem z odpalaniem 3-5 razy trzeba go krecić aby w ogóle zagadał po czym przebiera i gaśnie .Jak juz zagada brak reakcji na gaz można go gnieść i tak nic to nie zmieni.Po rozgrzaniu silnik chodzi równo i stabilnie ale ruszanie z powerem jakoś mu nie wychodzi a do tego spalanie 200zł/200km ,wydech czarny .Na początku zawór wolnych obrotów ładnie podbijał mu obroty przy zapinaniu biegu czy załączaniu klimy po czym zdechł i nie reagował na nic ,kupiłem drugi nowy ale obroty już tak sprawnie nie są podbijane.Wracałem pewnego dnia do domu i bujnąłem go do 160/h to mało nie zemdlałem jak zerknąłem w lusterko wsteczne czarno jak z komina.Zero frajdy z jazdy nie mówiąc o ekonomii.Sonda rozpędza się i leci do prawie 1v
Jest tu ktoś na forum z woj mazowieckiego kto by mi to ogarnął bo pod Kętrzyn mi nie po drodze choć tam powinni mi to poprawić.501-123-474 |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez tatarak.
|
Problem z rozruchem,przyspieszeniem i spalanie. 6 lata 2 miesiąc temu #1829
|
Prawdopodobnie problem z pomiarem temperatury silnika. Bez czujnika, albo przy złej kalibracji sterownik może czytać ujemne temperatury i mocno lać paliwo. Na szybko przychodzi mi znajomy ze Zduńskiej Woli nie wiem czy to daleko od Ciebie?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Problem z rozruchem,przyspieszeniem i spalanie. 6 lata 2 miesiąc temu #1833
|
Jade do IC po ten czujnik boscha który jest juz skalibrowany zobaczymy czy bedzie zmiana tu najbardziej chodzi mi o pierwszy rozruch silnika aby wystartował za pierwszym razem a nie za 6-tym i to bez reakcji na gaz.
Kupiłem ,zrobiłem pomiar i pomimo faktu że wczesniej miałem wkręcony taki sam nowy czujnik wyniki na mierniku w żaden sposób nie pokrywały się ze sobą?Wkreciłem,jeszcze raz uruchoniłem w ustawieniach ten czujnik i zapalił od pierwszego,reaguje na gaz ,wskazania sondy w widełkach ,na mapie już nic nie skacze ani się nie zawiesza.Uff. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez tatarak.
|
Problem z rozruchem,przyspieszeniem i spalanie. 6 lata 1 miesiąc temu #1849
|
Ale się nacieszyłem.Silnik spala jak spalał koszmarne ilości paliwa,głowica głośna,rura czarna,rozebrałem i sprawdziłem cały układ paliwowy od sitka w zbiorniku do listwy wtryskowej.Poranne odpalanie znów na kilka razy,sonda głupieje,zero reakcji na gaz a do tego wczoraj zaczął przerywać.Czy ECU tak sam z siebie może stracic ustawienia bo mam w programie utwożony nowy projekt z ustawieniami takimi jak były na początku po odbiorze auta i od samego początku potrafi wyświetlać się okno z ustawieniami ECU i projektu w formie listy i komunikat że ustawienia są odmienne i co ma zrobić program,klikam aby nic nie robił zostawił tak jak jest.Głupi już jestem drugie auto i drugi kibel a do tego zmiana ciśnienia w listwie przy otwierających się wtryskiwaczach wprowadza w przewody paliwowe taki rezonans jakby ktoś klepał w podłogę lub urwała się jakaś poduszka.Podpiąłem do układu zewnętrzną pompę bezpośrednio przy samej listwie i wtedy nic nie dudni pod autem ale i tak słychać klepaniie ale bardzo delikatne.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez tatarak. Powód: brak załącznika
|
Problem z rozruchem,przyspieszeniem i spalanie. 6 lata 1 miesiąc temu #1850
|
Ciekawe, jak to wszystko jest podłączone i w ogóle skonfigurowane. Może wrzuć projekt, będzie widać jak masz skonfigurowane wszystko.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Problem z rozruchem,przyspieszeniem i spalanie. 6 lata 1 miesiąc temu #1851
|
Podłączone jest dobrze ale od początku był problem ze spalaniam,głośną pracą układu paliwowego.Wywaliłem to g...
i wróciłem do oryginału a cały zestaw wyślę do sprawdzenia bo ma trafić do podobnego auta.dobrze wyregulowany k-jet to jest dopiero killer. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|