Witamy,
Gość
|
TEMAT:
problem z odpaleniem 6 lata 6 miesiąc temu #1714
|
cześć , potrzebuję pomocy
założyłem efi jest prboblem, mianowicie Samochod zapali na chwile zlapie 1200 obrotów i gaśnie. Odpalając samochod z gazem w podłodze załapie i tak jakby sie chcial wkrecic a nie moze, jak odpuszcze gaz obroty ida w gore i spadaja pod zero, jak szybko naciskam i puszczam gaz to samochod wchodzi na obroty, ale tak jakbym brakowało paliwa czy cos w tym stylu. Pomoże ktoś ? dodam ze Intakte air temp wynosi ciagle 108" |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
problem z odpaleniem 6 lata 6 miesiąc temu #1715
|
Należy zacząć od znalezienia przyczyny braku pomiaru IAT. Jeżeli tabelka kalibracyjna od IAT jest poprawnie wypełniona to znaczy, że problem jest w obwodzie czujnika. Jeżeli czujnik jest dostawiany to dołożony powinien być również rezystor, który jest w zestawie. Rezystor dołączony powinien być pomiędzy wejście IAT a pin TPS +5V. Natomiast sam czujnik IAT pomiędzy wejście IAT a masę. Upewnij się, że tak masz. Można też zweryfikować mierząc napięcie multimetrem na pinie IAT. Powinno wynosić >0V a mniej niż 5V.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
problem z odpaleniem 6 lata 6 miesiąc temu #1716
|
niestety nie mam u siebie tps.a ,
ale rozumujac na łopate. czy moge zrobić tak. ze z pinu 7DEC wyprowadze kabel. nastepnie przewod z pin 10 DEC, połącze pin 7 i 10 dec rezystorem a nastepnie pod pin 10dec wepne pin 4ecu z NG i 5 pin na mase pod pin 18 ecu ng? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
problem z odpaleniem 6 lata 6 miesiąc temu #1717
|
pozwole sobie pokazac o co mi chodzi, dodam ze czujnik jest w miejsce wtryskiwacza rozruchowego,
Audi 90/2.3 NG 136KM |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
problem z odpaleniem 6 lata 6 miesiąc temu #1718
|
hej, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. mam ten sam silnik może pomogę
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
problem z odpaleniem 6 lata 6 miesiąc temu #1723
|
doszedlem do tego. ale znowu mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym, dolot szczelny. obroty na poziomie 1200/1300 rpm, noi nie moge edytwać komórki czujnika IAT ani CLT, bo nie ma tego białego prostkącika który pokazuje w której komórce znajduje sie obecnie praca silnika wzgledem temperatury, oczywiscie wiersz Tuning wciśniety... zawor wolnych obrotów wpiety nadal po staremu ni jest sterowany przez dec-a
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |