Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Czujnik TPS 6 lata 9 miesiąc temu #1639

  • Pawel
  • Pawel Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 60
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam . według czego sugerować się ustawiając "Acceleration amount" i "nricmnt sustain time"?
Posiadam szerokopasmową sondę :)Może ktoś podesłał by przykład jak ma ustawione.

Dodam jeszcze że w zakładce TPS mam : TPS type-Standard TPS i przepustnica jest skalibrowana .

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Pawel.

Czujnik TPS 6 lata 9 miesiąc temu #1640

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Sustein time zwykle na 150-200ms działa ok. Tabelkę enrichment robisz na wyczucie, tak żeby silnik się nie dławił przy raptownym wciśnięciu gazu. W pierwszej kratce czasami trzeba dać 0ms, żeby nie wzbogacał od trzasków na TPSsie, kolejne od około 0,5ms w górę do kilku ms.
Oczywiście w pierwszej kolejności robisz mapę VE, następnie wzbogacenia po TPS.
Za tę wiadomość podziękował(a): Pawel

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Kucza.

Czujnik TPS 6 lata 9 miesiąc temu #1641

  • Pawel
  • Pawel Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 60
  • Otrzymane podziękowania: 0
Apropo mapy VE to nie wiem czy dobrze stroje. Z mostkowałem piny "AFR In" i "Analog In" przez co jak użyje opcji maf --> map wyświetla mi napięcia z sondy (szerokopasmowej). Po przejażdżce tak aby zapewniło mi całą mapę wprowadzam korektę według tabeli napięcie/AFR którą dostałem wraz z kontrolerem tak aby AFR wynosił 14.7. Korekcję lambda mam ustawioną na 0. A może są jakieś inne sposoby albo o czymś nie wiem?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena