Witamy,
Gość
|
TEMAT:
W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 8 miesiąc temu #1663
|
Może, ale ciężko ze 100% pewnością powiedzieć, że to jest problemem. Na pewno trzeba poszukać co to się dzieje. Jakieś masy zaśniedziałe, jakieś zwarcia przez jakąś rezystancję.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 8 miesiąc temu #1665
|
Jak podłączyć mikrowyłącznik pełnego zamknięcia przepustnicy do deca i jakie wartosci ustawić w low i high?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 7 miesiąc temu #1686
|
Witam ponownie.
Wachniecie obrotów jest powodowane zmiana odczytu z czujnika iat od której nie można wprowadzić żadnej korekty albo ja o tym nie wiem.(może wkońcu jakiś update ?) mam pytanie jaka funkcję pełni "injector devider"? Umnie jest ustawiony na 2. Pytam bo mimo obniżenia parametru Reg fuel z 9,2ms gdzie stała sonda na bogato 0,8-0,9v ; na Reg fuel 7,6ms gdzie sonda zaczyna się wachać od 0,5 do 0,7 v, gdy obniże reg fuel do 7,0 ms sonda dopiero zaczyna aoscylować ale objawy takie jakby zapłony wypadały , może wtryskiwacze od audi 1.8t nie chcą się krócej otwierać?. Czas wtrysku na jałowych wynosi 1,8ms a nadal jest za bogato i spalanie duże. Czy ten parametr inj devider odpowiada za to jak często jest wtryskiwane paliwo? np: Inj dev :2 to dwa razy na cykl ? Przy delikatnej, średniej i ostrej jeździe po miescie bez różnicy około 18l benzyny na 100km. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Szymek93.
|
W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 7 miesiąc temu #1690
|
To forum to żyje jeszcze?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
W124 200E Problem wachnięcia obrotów jałowych 6 lata 7 miesiąc temu #1694
|
Injector divader odpowiada za to jak często jest wtrysk. Działa to w ten sposób że dzielony jest sygnał który wpuszczony jest na wejście Trigger IN. W twoim przypadku masz 5 impulsów na 2 obroty wału podzielone przez Divider 2.
Nie kręć tym, ewentualnie możesz zrobić wtrysk rzadziej Divider 3, ale wtedy cała mapa do zmiany i silnik może pracować bardziej nierównomiernie. Lepiej skup się na mapie VE teraz. Przestań kręcić już ReqFuel, zostaw na jakiejś wartości a regulację rób właśnie mapą. W regionie wolnych obrotów może być trochę bardzie podlany paliwem, wtedy obroty są bardziej stabilne. Natomiast możesz zmniejszać w regionie małych obciążeń (podciśnienie 30-80kPa, RPM 1500-4000). Tam możesz jechać na ubogo, jak zależy Ci na spalaniu. Auto będzie trochę słabsze, ale będzie mniej paliło. Oczywiście tryb hamowania silnikiem (Overrun) włączony i to do możliwie niskich obrotów. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |