Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Poprawna kalibracja czujników temperatury. 5 lata 2 miesiąc temu #2143
|
Rzeczywiście przewody nie stykały, temperatury nie sprawdzałem jeszcze w programie, ale już odpala, podjechałem do mechanika żeby się tym zajął.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Poprawna kalibracja czujników temperatury. 5 lata 2 miesiąc temu #2146
|
Mechanik popodpinał przewody i nowy czujnik temperatury,
odpalił samochód, kiedy temperatura skoczyła do około 80 stopni samochód zgasł, teraz nie chce odpalić, jak by dalej złą dawkę miał, temperaturę w programie pokazuje 5 stopni, przy temperaturze na dworzu 20 stopni. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Poprawna kalibracja czujników temperatury. 5 lata 2 miesiąc temu #2147
|
Zgasł pewnie z innego powodu (znowu kable nie łączą?) a ty to łączysz z temperaturą. Jeżeli CLT w programie jest 5st to dawka rozruchowa będzie odpowiednia do odpalenia. Chyba masz jakiś inny problem.
Czy jesteś pewny działania czujnika, który podłączałeś? Czy grzejąc rośnie temperatura CLT widziana przez DECa? A w miarę ochładzania maleje? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Kucza.
|
Poprawna kalibracja czujników temperatury. 5 lata 2 miesiąc temu #2148
|
a moze zwalila sie kalibracja czujnika.. albo przypadkowo zostal wybrany inny z listy 4 dostepnych i poszlo w sterownik.. pokaz kalibracje czujnika CLT z PP
ja bym wrocil do oryginalnego czujnika, znalazl jego wykres rezystancyjny do ktorego opracowal tabele zalaman do charakterystyki w PProg.. po co ladowac sie w jakies aftermarketowe ktore pracuja na innej zasadzie |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Poprawna kalibracja czujników temperatury. 5 lata 2 miesiąc temu #2149
|
Czujnik nie pokazuje prawidłowo temperatury ale reaguje na temperaturę, w dzień było 5 stopni, dzisiaj rano -3 stopnie.
Doszliśmy, że przy kręceniu nie załączają się wtryski, na jednym przewodzie jest 12V ale na drugim , przy kręceniu silnikiem pokazuje tylko 4V. Ten przewód, na którym pokazuje za małe napięcie przy kręceniu połączony jest z czterema przewodami, które idą chyba do skrzynki z bezpiecznikami. Dołączam zdjęcie kalibracji CLT, słaba jakość jest bo ciemnawo w garażu było. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez szymin.
|
Poprawna kalibracja czujników temperatury. 5 lata 2 miesiąc temu #2150
|
Czyli tak jak wyżej pisałem to nie problem kalibracji CLT. Czy wskazanie z MAP sensora jest mniejsze niż 100kPa? I czy pokazywany czas wtrysku podczas rozruchu jest większy od 0ms? Jeżeli tak to problem kabli. Wtryskiwacze zasilone mają być z 12V i takie napięcie ma być na pinie INJ DECa na włączonym zapłonie.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |