Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

deadtime wtryskiwaczy 7 lata 9 miesiąc temu #1123

  • przemek
  • przemek Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 4
  • Otrzymane podziękowania: 0
witam, potrzebuję deadtime oraz wartość req fuel dla wtryskiwaczy bosch 0 280 155 209, jedyne co znalazłem to wydajność 206 cc/min, wtryski pochodzą z mercedesa w124 3.2 r6, potrzebuję do przeróbki k-jeta

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

deadtime wtryskiwaczy 7 lata 9 miesiąc temu #1124

  • Gacekk
  • Gacekk Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 4
Ciężki temat, ja do swoich też nie mogę nic namierzyć. Chyba trzeba na oko..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

deadtime wtryskiwaczy 7 lata 9 miesiąc temu #1126

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Ciezka sprawa, ale ze swojego zebranego doswiadczenia z gogli i tego forum mam prosta rade: po co ladowac wtryski skrojone na miare o nieznanych parametrach i nie do znalezienia jak mozna zastosowac wtryski na wyrost ktorych parametry sa do odnalezienia w goglach, dla przykladu seryjne wtryski z Audi S4 2.7 biturbo - wydajnosc 346ccm@4.0 bar i sa znane czasy opoznien w zakresie 10-15V, wrzucajac dane do excela mozna obliczyc wielomianowa linie trendu z ktorej wyekstapolowac czasy dla 6V i 16V, co tez zrobilem B)

moze niech panowie od teorii sie wypowiedza, bo ja tylko amator jestem

Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

deadtime wtryskiwaczy 7 lata 9 miesiąc temu #1131

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
wgryzajac sie dalej w temat martwych czasow pojawil sie maly rebus: skoro w ustawieniach DECa mamy tylko ustawienia dla 6V i 16V to czy oznacza to ze przebieg jest liniowy? bo jesli tak to troche slabo gdyz dopiero 4-ty stopien wielomianu wpasowuje sie w rzeczywiste dane z pomiarów martwych czasow, a zeby bylo smieszniej to okolice 13.6V w ujeciu liniowym 6V-16V sa oddalone o ok 0,5ms wzgledem krzywej 4-go stopnia..
jak to w koncu jest?

chyba juz wiem, generalizacja liniowa zostala pewnie wprowadzona dla latwiejszego liczenia bo i tak 99% czasu pracy odbywa sie w zakresie 12-14V a w tym obszarze przebiej jest prawie liniowy wiec wystarczy tak ustalic linie trendu by wpasowywala sie w martwe czasy dla zakresu 12-14V i o dczytac skrajne wartosci dla 6V i 16V

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

deadtime wtryskiwaczy 7 lata 9 miesiąc temu #1132

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Dokładnie. Jest to jakieś rozwiązanie kompromisowe. Podczas normalnej pracy alternator generuje 13-14.5V, więc w części liniowej cha-ki.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena