Witamy,
Gość
|
TEMAT:
DEC I Audi 2.3ng 7 lata 11 miesiąc temu #735
|
Sorry Paweł, ale przez przypadek zrobiłem moderację twojego postu zamiast odpowiedzi. Generalnie Paweł pytał o potrzebę robienia konwersji MAF to MAP w silniku Audi 2.3NG.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Kucza.
|
DEC I Audi 2.3ng 7 lata 11 miesiąc temu #736
|
Można zlogować sobie napięcie z czujnika położenia klapy w funkcji ciśnienia w kolektorze ssącym, czyli tak jak wspomniałeś MAF to MAP. Później wprowadzamy sobie napięcie analogowe generowane przez DECa na pin sterownika, na który wchodził sygnał położenia klapy. Jednak w silniku 2.3NG nie jest to obligatoryjne, silnik i tak będzie pracował dobrze bez tego zabiegu. Potwierdzało się to wielokrotnie na hamowni.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Kucza.
|
DEC I Audi 2.3ng 7 lata 11 miesiąc temu #737
|
moim zdaniem jest to konieczne, ponieważ sygnał z poterncjometru ma udział w opóźnianiu, przyspieszaniu zapłonu, ale dziekuje za szybką odpowiedź
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
DEC I Audi 2.3ng 7 lata 11 miesiąc temu #738
|
Ciężko powiedzieć czy tak jest, ale zwróć uwagę, że sygnał ten nie wchodzi na sterownik zapłonu, ale na sterownik od kjeta!
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
DEC I Audi 2.3ng 7 lata 11 miesiąc temu #739
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
DEC I Audi 2.3ng 7 lata 10 miesiąc temu #766
|
Ta mapa analogowa w projekcie audi 2.3NG z downloadu to jest zbierana przez kogoś, chodzi mi czy mogę tego użyć, bo ja już przepływkę usunąłem i nie mam możliwości zebrać swojej mapy. Jakby ktoś z was dysponował zebraną mapką to super jakby się podzielił.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |