Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Mercedes C124 M104.980 3.024V 7 lata 4 miesiąc temu #719

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Po pierwsze musisz mieć odpowiednią ilość wyjść parametrycznych w ecu.
EE3 ma za mało aby ogarnąć to o czym wyżej napisałeś.
Klima to najmniejszy problem, jest mnóstwo uniwersalnych sterowników możliwych do zastosowania, a wszystko działa jak klimatronik.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes C124 M104.980 3.024V 7 lata 4 miesiąc temu #730

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wyjścia da się ogarnąć kosztem tych co nie będzie się używało. Temat do ogarnięcia o co się nie martwię.
Martwię tą klimą żeby ją dobrze podłączyć i żeby mi działała jak należy.
A jak Twój projekt? Jeździ już normalnie ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes C124 M104.980 3.024V 7 lata 4 miesiąc temu #734

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Mój projekt stoi chwilowo, bo: zabiłem ASB, już ją zrzuciłem i chciałem rozbierać i remontować a w między czasie posypał się mój daily-car, którego zezłomowałem, kupiłem innego przy którym jest pare pierdół do ogarnięcia, m.in. montaż LPG. Jak ogarnę będe sie brał za remont ASB a po tym dopiero wracam do zabawy z EE3+.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes C124 M104.980 3.024V 7 lata 2 miesiąc temu #794

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Oress podpowiedz, jak sie zabrać za sygnał zmiennych faz rozrzadu? Skąd sygnał itd... Aktualnie mam goły słupek i silnik będę wyjmował, to od razu bym ogarnął czujniki.
Silnik idzie do remontu, to od razu zmienie zębatke i VR.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez emanuel33.

Mercedes C124 M104.980 3.024V 7 lata 2 miesiąc temu #795

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Za wiele nie podpowiem bo nie miałem nigdy okazji przy tym grzebać. Ale musisz sprawdzić przy jakich obrotach oryginalnie podawane jest zasilanie na cewkę zmiennej fazy i przy jakich odłączane jest to zasilanie, bo pewnie jest to realizowane z jakąś histerezą. Później korzystając z wyjścia parametrycznego EE3 realizujesz przez przekaźnik sterowanie cewką od zmiennej fazy tak jak odbywa się to w oryginale. Mam nadzieję że punkt zmiennej fazy jest zależny jedynie od obrotów bo może być różnie, np. jeszcze od obciążenia to wtedy robi się kłopot aby to dobrze działało.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena