Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: VW Scirocco mk2 turbo

VW Scirocco mk2 turbo 7 lata 1 miesiąc temu #99

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 68
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Chciałbym przedstawić moje autko które przerabiam sobie w wolnych chwilach. Scirocco mk2 GT 83r.

Stage 1 ukończony w 2012, w tym samym roku silnik rozebrany i sprzedany na części.

Bazowo 1.6, swap na 1.8 16v

Modyfikacje Silnika
Odprężony, zimniejsze świece platynowe NGK, zewnętrzna chłodnica oleju. podstawa Mocal

Układ Dolotowy
Dolot do turbo 76, dalej 51, intercooler 230, kolektor ssący Audi S2 ucięty jeden gar, przepustnica 16v + PG, sylikony FMIC.PL

Układ Wydechowy
Kolektor skrzynkowy, turbo TD04Hl-16T, downpipe 76, reszta 70 na jednym przelocie,

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Instalacja PG + Det 3, pompa paliwa Bosch 044 zewnętrzna, zbiorniczek swirl pot 1l., filtr paliwa Audi S2
wtryskiwacze PG na odpalenie dalej Siemens Deka 630, sonda lc-1

Wyposażenie
seria

Układ Napędowy
Skrzynia biegów na linki, wysprzęglik hydrauliczny
Felgi 16/9

Układ Hamulcowy
na razie seria, czekają na założenie tył tarczowe

Modyfikacje Zawieszenia
seria

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Wskaźnik EGT, radio Pioneer DEH-281MP



Fabryczna Moc i Moment:
129 km 168Nm

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
Rozsypał się zanim zrobiłem pomiar

Pierwsze 3 zdjęcia zrobił user szymon na vw manii 2009




























I tak to jeździło na doładowaniu 1 bar aż pogięło korbowody.



STAGE 2 zaczął się pod koniec 2012 i trwa do dziś dzień.

Silnik:
2.0 16v abf, odprężony płytą, panewki ks na wał i sputter ks na korby, pełna uszczelka miski.
Głowica odnowiona abf z wałkami abf, kanały lekko obrobione. Chłodnica oleju i podstawa filtra bez zmian

Układ napędowy:
Skrzynia bez zmian, sprzęgło vr6 z mocniejszym dociskiem i tarczą

Układ wydechowy:
Kolektor rurowy custom, turbo gt35, wg 44mm, dp 3"- nie skończone, reszta 2,72"

Układ dolotowy:
Custom kolektor ssący, przepustnica vr6, listwa 1.8t, bov 50mm, ic bez zmian.
Orurowanie 60mm- nie skończone

Elektronika:
EE3+, cewka wasted spark - nie skończone

Układ paliwowy:
pompa bez zmian bosch 044, wtryskiwacze siemens 850

Układ hamulcowy:
Przód tarcze 280 zaciski z s2, tył tarczowe - nie skończone


Kilka zdjęć z budowy:
















Zachciało mi się zrobić coś samemu i strugałem taki oto twór.























Przerobiony spływ oleju z innego turbo.






Część gratów na silniku założona do przymiarki





Zaciski



PLANY
Chciałbym wyjechać w tym roku.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 1 miesiąc temu przez luckash.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

VW Scirocco mk2 turbo 7 lata 1 miesiąc temu #100

  • GMS
  • GMS Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Ładny kolektor ssący, korby zostawiłeś seryjne? moim zdaniem kiepski pomysł zwłaszcza przy tej turbinie
Ostatnio zmieniany: 7 lata 1 miesiąc temu przez GMS.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

VW Scirocco mk2 turbo 7 lata 1 miesiąc temu #101

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 68
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Tak tłoki i korby są seryjne. Miało być 1.8 na dole s2, wszystko do 1.8 mam leży i czeka by poskładać.
Ten abf trafił się okazyjnie, do nauki się nada. Jak przetrwa do zimy, wytrzymałości nie mam zamiaru testować, to pomyśle nad czymś lepszym.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

VW Scirocco mk2 turbo 7 lata 4 tygodni temu #104

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 68
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Silnik w aucie, większość kabelków podłączona. Były próby odpalenia, nawet dawał oznaki życia, ale rozrusznik powiedział dość. Do dokończenia dp, dolot, odma, układ chłodzenia i znów próba uruchomienia.





Musiałem wyciąć kawałek zbiornika paliwa na wydech. Wcześniej miałem zbiornik paliwa w bagażniku ale powróciłem do oryginalnego.


Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena