Witam, chciałbym przedstawić mojego polda rocznik 1995. Mody ciągną się w tym aucie od 2008r. i pewnie jeszcze troszkę potrwają.
A oto krótki opis co zostało zrobione na dzień dzisiejszy.
Auto jest powoli przerabiane pod „Jazdę Bardziej Bokiem”.
Silnik
Silnik został rozebrany na czynniki pierwsze, układ korbowo tłokowy został wyważony, motor został odprężony, szlif wału korbowego oraz bloku cylindrowego u braci Kuś, lekkie koło zamachowe 4.2 kg, Customowy kolektor ssący i wydechowy, przepustnica 60mm od Fiata Coupe 2.0 20v. Turbo lekka hybryda Kappa 2.0 16v i Nissan 200SX.
Jakiś czas temu był robiony porting głowicy i lekka polerka kanałów dodatkowo zostały wrzucone sprężyny zaworowe od Caro +. Silnik otrzymał wałek rozrządu 278 by Rewar.
Elektronika
EasyEcu 2+
Układ paliwowy
Pompa paliwa Walbro GSS 342
Wtryskiwacze 335cc
Listwa Audi 1.8T
Układ wydechowy
Pełen przelot o śr. 60mm na trzech tłumikach WM Sport
Skrzynia
Skrzynia od silnika ohv.
Zmianie uległ docisk otrzymał dodatkową sprężynę centralną , tarcza to cztero ramienny spiek.
Most
Szeroki 3.9 na tarczach + elektroszpera.
Zawieszenie
Przód na razie seria , tylne zawieszenie otrzymało resory 3 piórowe sklepane na płasko + stabilizator od kombi.
Koła
Obecnie poruszam się na Brock-ach do odnowienia.
Przód 7.5” ET 35 195/45/R16
Tył 9” ET 30 205/50/R16
Dystanse po 20 mm na stronę.
Hamulce
Przód 305 z Fiata Coupe
Tył 227 starego typu.
Wnętrze
Dodatkowe wskaźniki na słupku .
Brak tylnej kanapy i paru wyciszeń.
Oto parę filmików jeszcze przed wystrojeniem finalnym.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 8 miesiąc temu przez MrVspec1.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Polonez 1.6T Taka tam dłubanina.
7 lata 8 miesiąc temu #28
Fajny upalacz, ale pod jazdę bokiem może brakować trochę mocy. Z drugiej strony jak się odelży tył to już dupą ładnie powinien zamiatać, zwłąszcza, że jest elektroszpera
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Polonez 1.6T Taka tam dłubanina.
7 lata 8 miesiąc temu #31
Jako że 3+ lezy u mnie juz na półce i bede montowac do mjej turboskody przez zime, to powiedz mi jak przepustnica o śr.60mm sie sprawuje przy Twojej pojemności? bo wg. teorii 60mm to i tak az dużo na 1.6, a ja z kolei chce założyć 62mm do 1.4 i troche boje sie o sygnał z mapa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.