Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Polonez 1.6T Taka tam dłubanina. 9 lata 6 miesiąc temu #23

  • MrVspec1
  • MrVspec1 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam, chciałbym przedstawić mojego polda rocznik 1995. Mody ciągną się w tym aucie od 2008r. i pewnie jeszcze troszkę potrwają.
A oto krótki opis co zostało zrobione na dzień dzisiejszy.
Auto jest powoli przerabiane pod „Jazdę Bardziej Bokiem”.

Silnik
Silnik został rozebrany na czynniki pierwsze, układ korbowo tłokowy został wyważony, motor został odprężony, szlif wału korbowego oraz bloku cylindrowego u braci Kuś, lekkie koło zamachowe 4.2 kg, Customowy kolektor ssący i wydechowy, przepustnica 60mm od Fiata Coupe 2.0 20v. Turbo lekka hybryda Kappa 2.0 16v i Nissan 200SX.
Jakiś czas temu był robiony porting głowicy i lekka polerka kanałów dodatkowo zostały wrzucone sprężyny zaworowe od Caro +. Silnik otrzymał wałek rozrządu 278 by Rewar.





Elektronika
EasyEcu 2+

Układ paliwowy
Pompa paliwa Walbro GSS 342
Wtryskiwacze 335cc
Listwa Audi 1.8T

Układ wydechowy
Pełen przelot o śr. 60mm na trzech tłumikach WM Sport

Skrzynia
Skrzynia od silnika ohv.
Zmianie uległ docisk otrzymał dodatkową sprężynę centralną , tarcza to cztero ramienny spiek.




Most
Szeroki 3.9 na tarczach + elektroszpera.

Zawieszenie
Przód na razie seria , tylne zawieszenie otrzymało resory 3 piórowe sklepane na płasko + stabilizator od kombi.

Koła
Obecnie poruszam się na Brock-ach do odnowienia.
Przód 7.5” ET 35 195/45/R16
Tył 9” ET 30 205/50/R16
Dystanse po 20 mm na stronę.




Hamulce
Przód 305 z Fiata Coupe
Tył 227 starego typu.



Wnętrze
Dodatkowe wskaźniki na słupku .
Brak tylnej kanapy i paru wyciszeń.

[IMG]http://imageshack.us/a/img41 /9154/imag0216u.th.jpg[/img]
Oto parę filmików jeszcze przed wystrojeniem finalnym.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez MrVspec1.

Polonez 1.6T Taka tam dłubanina. 9 lata 6 miesiąc temu #28

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Fajny upalacz, ale pod jazdę bokiem może brakować trochę mocy. Z drugiej strony jak się odelży tył to już dupą ładnie powinien zamiatać, zwłąszcza, że jest elektroszpera :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Polonez 1.6T Taka tam dłubanina. 9 lata 6 miesiąc temu #31

  • MrVspec1
  • MrVspec1 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ten silnik jest generalnie do zdobywania doświadczenia, docelowo ma zagościć silnik 2.0 16vt z Gt2871 i oczywiście EasyEcy 3+.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Polonez 1.6T Taka tam dłubanina. 9 lata 6 miesiąc temu #33

ja mam pytanie z czego ta elektroszpera? dość ciekawe rozwiązanie masz może jakieś fotki tego ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Polonez 1.6T Taka tam dłubanina. 9 lata 6 miesiąc temu #35

  • MrVspec1
  • MrVspec1 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Elektroszpera w moim przypadku jest to po prostu zaspawany mechanizm różnicowy, zawsze jest spięta na 100%.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Polonez 1.6T Taka tam dłubanina. 9 lata 6 miesiąc temu #36

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
Cześć Robert,

Jako że 3+ lezy u mnie juz na półce i bede montowac do mjej turboskody przez zime, to powiedz mi jak przepustnica o śr.60mm sie sprawuje przy Twojej pojemności? bo wg. teorii 60mm to i tak az dużo na 1.6, a ja z kolei chce założyć 62mm do 1.4 i troche boje sie o sygnał z mapa

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena