Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 7 lata 9 miesiąc temu #14

  • GMS
  • GMS Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4 motion

silnik

Głowica
Zawory supertech
wypolerowane kanały
wałki rozrządu ABF
stalowa uszczelka głowicy

Blok
Kute tłoki JE
Kute korbowody Eurospec przerobione pod wzmocnione panewki
panewki korbowodowe z TDI Glyco

Układ dolotowy
Garrett GT3071R
Kolektor ssący z audi s2 z obciętym jednym cylindrem
Intercooler wodny

Układ wydechowy
żeliwny kolektor wydechowy MFT
Przelot na trzech tłumikach 2.75 cala

Układ wtryskowy
Pompa paliwa walbro 255
Wtryski siemens 870 CC
Regulator 3 bary

Elektronika
Easyecu 2+
MultiDisplay
Cewka bosch 0 221 503 407
Przepustnica z opla omegi B zintegrowana razem z zaworem wolnych obrotów
Pompa wody do coolera wodnego z BMW E93 sterowana przez Easyecu po temperaturze w dolocie


Układ chłodzenia
Podstawka oleju mocal z termostatem, dorobione węże teflonowe
Chłodnica oleju z evo 8

Układ napędowy
Tylny most zamontowany z golfa 4 Haldex, sterownik własnej konstrukcji
W planach jest już zakupiona szpera na tył
Sprzęgło seria z vr6 o dziwo daję radę
Skrzynia seria po przeglądzie

Zawieszenie
Amortyzatory o skróconym skoku MTS technik
Sprężyny H&R -30mm

Body kit
seria

Doładowanie 1.5 bara Moc 403km 433nm w planach jest podniesienie doładowania pod 2 bary





A tak to jeździ :)


A tutaj mały wyścig z porsche 911 Turbo :)
porsche też nie jest seryjne ma zrobiony dolot i wydech

Ostatnio zmieniany: 7 lata 8 miesiąc temu przez GMS.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 7 lata 8 miesiąc temu #26

  • GMS
  • GMS Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
To najlepszy przejazd z wczorajszych zawodów z rana pogoda nie dopisała i tylko udało się zrobić jeden przejazd na suchym asfalcie, do tego nie najlepszy stan opon nie pozwolił zrobić lepszego czasu to co się udało wykręcić to 12.4
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 7 lata 8 miesiąc temu #29

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 469
  • Otrzymane podziękowania: 56
  • Oklaski: 26
Nie ma lipy 12.4 bułkowozem to dobry wynik. Na mieście nie jeden kozak może się zdziwić. Lepsze opony plus podniesienie boostu i będzie wysoka jedenastka!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 7 lata 8 miesiąc temu #30

  • MrVspec1
  • MrVspec1 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Ja również gratuluję tej 12-tki, idzie jak zły ;).
Mam dwa pytania jaka jest temperatura na takim icku w pełnym doładowaniu i od czego ten icek jest.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 7 lata 8 miesiąc temu #32

  • GMS
  • GMS Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Dziękuję, rozglądam się za nowymi oponami myślę że uda się wykręcić jakieś 11
Temperatura przy wybiegu 0-230 dochodzi do 50 stopni, cooler gotowy kupiony z usa
W końcu udało się opanować temat koła pasowego i paska pk po ostatnich zawodach nawet nie ruszył się z miejsca a odcinka dobrze strzelała :)
W wolnej chwili montuję zawór n75 i zwiększam doładowanie myślę że więcej jak 450 km powinno się udać wykrzesać
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 7 lata 8 miesiąc temu #37

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
Cześć,

Wodny IC z Frozenboost? Pytam bo w projekcie mojego ojca mamy też od nich i przy doładowaniu kompresorem przy zaledwie 0,6 bara jest już 45-47 stopni przy umiarkowanych temperaturach na zewnatrz, a chłodnica jest z CC 700 nówka+wentylator.

A pozatym bardzo schludno, ładnie i szybko
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena