Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: BMW e21 m10 turbo

BMW e21 m10 turbo 2 miesiąc 1 dzień temu #2351

  • Spejson
  • Spejson Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Witam. Zabieram się za kompletowanie części do mojej e21 silnik m10 1.8 I chciałbym zostawić rozdzielacz i kable w oryginale A więc jaką cewke pasywna polecacie do tego silnik oczywiście będzie doładowany ale nie więcej niż bara wysterowane na EasyEcu MICRO
Czekam na podpowiedzi
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW e21 m10 turbo 1 miesiąc 4 tygodni temu #2353

  • Lui
  • Lui Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 43
  • Oklaski: 0
Oryginalną, a prosciej z jakiegoś popularnego auta. Dawno nie robiłem nic na pojedynczej cewce.
Do pojedynczej to chyba będzie lepiej moduł dać.

Czemu nie wasted Spark ? Ja mam m43 na cewce i kablach z fiata
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW e21 m10 turbo 1 miesiąc 4 tygodni temu #2354

  • Spejson
  • Spejson Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Po prostu chcial bym zostawić rozdzielacz i przewody oryginale żeby chodź trochę silnik wyglądał jak w klasyku i ori cewka była zasilana jeszcze platynkami więc myślę by dać cewke z vw g60 albo z BMW m50 tylko nie wiem czy ta ogarnie to. Pierwszy raz robie taka operację na rozdzielaczu jeśli będzie duży problem potem z iskrą lub coś innego nie tak to zmienię na cewke z BMW m42 albo aktywne z audi
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW e21 m10 turbo 1 miesiąc 3 tygodni temu #2355

  • Lui
  • Lui Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 43
  • Oklaski: 0
Ostatni raz kiedy miał do czynienia z cewka rozdzielaczem i turbo to był fiat uno.
Tu też powinna sobie poradzić.

m.autodoc.pl/magneti-marelli/1824875
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW e21 m10 turbo 1 miesiąc 3 tygodni temu #2356

  • Spejson
  • Spejson Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
O czymś takim właśnie myślałem w g60 vw jest podobna cewka.
A jakie propozycje turbo ja myślałem nad td03 td04 z audi A4 lub td04 z volvo albo kompresor z mercedes eaton m45 z 1.8 I m60 oba posiadam i wydaje mi się że ten m45 powinien wystarczyć
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena