Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

DEC silniczek krokowy 6 lata 10 miesiąc temu #1335

  • radekz
  • radekz Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
jest to standardowy silniczek z audi 80 2.3 ng . kiedyś gdy bawiłem się regulacją zawsze po dodaniu wartości obroty podwyższały się i wszystko było ok. teraz gdy silnik ma 90 stopni auto ma około 700 obrotów gdy w dwóch ostatnich komórkach w idle controle wpisuję 0 . Gdy wpiszę wyższą wartość obroty spadają aż auto w końcu gaśnie . głównie chodzi mi o to aby podwyższyć obroty bo 700 to trochę za mało

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DEC silniczek krokowy 6 lata 10 miesiąc temu #1336

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Śmiało przejedź cały zakres od 0 do 255. Prawdopodobnie nie przeskoczyłeś jeszcze w tą część pracy zaworu gdzie jest normalna praca. Zawór jest tak zrobiony, że nawet gdy się popsuje jego sterowanie to otwiera się w drugą stronę i można jechać.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DEC silniczek krokowy 6 lata 10 miesiąc temu #1337

  • radekz
  • radekz Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wielkie dzięki ! po pracy spraawdzę :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DEC silniczek krokowy 6 lata 10 miesiąc temu #1338

  • radekz
  • radekz Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
Nie wiem dlaczego ale dzisiaj wszystko działa tak jak dawniej czyli na wartościach około 80 . Prawdopodobnie silniczek się zawiesił

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DEC silniczek krokowy 6 lata 10 miesiąc temu #1346

  • nocnafuria22
  • nocnafuria22 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 2
Z kolei ja mam taki problem, że po dłuższej jeździe dec ustawia zawór na 500 rpm co w korku powoduje gaśnięcie auta. W tej sytuacji z irytacji wyskakuję z auta i odłączam wtyczkę od zaworu. Co może być tego powodem? Zawór się nie zacina, sprawny. Czy to możliwe, że dec słabo współgra z zaworami Mercedesa? Myślałem, żeby kupić nowy dedykowany od audi ale czy to załatwi sprawę?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DEC silniczek krokowy 6 lata 10 miesiąc temu #1347

  • przemek
  • przemek Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 4
  • Otrzymane podziękowania: 0
ja z silniczkami mercedesa nie miałem nigdy problemów, natomiast walczyłem z tymi vw/audi, u ciebie niskie obroty w korku mogą być spowodowane zbyt wysoką temperaturą powietrza zasysanego IAT, może w korku jak się nagrzeje silnik to dec wprowadza korekty od IAT co powoduje zmniejszenie obrotów, podłącz kompa i zobacz parametry,

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena