Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Mercedes C124 3.0 M103 - problem 7 lata 1 miesiąc temu #1221

  • madaaksal
  • madaaksal Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
witam , po montażu wszystkich elementów wystąpił u mnie nietypowy problem , mianowicie , za pierwszym razem gdy do komputera podpięte było tylko zasilanie , wtryski i trigger , silnik po chwili kręcenia jakoś zdołał odpalić (oczywiście chodził tragicznie bez dogranej mapy - ale chodził) , po czym po chwili go zgasiłem. Następnie wszystko zostało odłączone celem podpięcia reszty czujników , a tu zaskoczenie - silnik przestał odpalać tak jakby został odpięty trigger. Jednak wiązka musiała być ok , ponieważ podczas odpalania na piggy prog pojawiał się CRANKING oraz widać było zmieniające się obroty silnika , oraz przejście zostało sprawdzone miernikiem . Jednak silnik ani trochę nie chciał odpalić. Do tego po podpięciu małej żarówki pod gniazdo wtryskiwacza okazało się że przy odpalaniu żarówka zaświeciła się tylko raz przez ułamek sekundy i tyle.Następnego dnia zrobiłem całą wiązkę na nowo , kupiłem zalecany IAT , i niestety nic to nie pomogło. Auto dalej nie odpala , IAT mimo wybrania dedykowanej mapy (Bosch 0280130039) nadal pokazuje wartości skrajne 115 stopni. Dodam że minus zarówno triggera jak i IAT jest podpięty oczywiście pod sensors GND. Jakieś pomysły? Jeżeli czegoś nie dopisałem to proszę pytać ;)
Ogólna specyfikacja projektu: Szyna z m104 3,2 , wtryskiwacze EV12 z 1.8T 150km no i na razie to chyba wszystko.
Proszę o pomoc :)
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena