Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

EasyEcu 3 - pytania 7 lata 5 miesiąc temu #741

  • GrzesiekK.
  • GrzesiekK. Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 9
  • Otrzymane podziękowania: 1

Kucza napisał: Nigdy takiego czegoś nie widziałem. Odinstaluj zainstaluj ponownie EcuProga. Zresetuj PCta.



Wiem że temat nie od tego ale będzie małę OT najwyżej ... pamiętasz o mnie? Bo coś umarł całkowicie temat rzucony przeze mnie :(

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 7 lata 4 miesiąc temu #756

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
Czy byłaby możliwość dodania opcji boost target vs vss ? Niezależnie od tego co jest, czyli w moim przypadku w zalezności od ilości etanolu zmienia sie boost target, ale kwestia dodania jeszcze jednego parametru - np. procentowo - domyslnie byłoby 100% aktualnego boost target przy kazdej predkości, a program pozwalał by np. w zakresie od 0-100km/h ograniczać do 80% aktulanego boost target, czy tam jak kto woli

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 7 lata 4 miesiąc temu #761

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
W tej chwili można zrobić dwie mapy boostu zależne albo od ilości alkoholu albo od napięcia na wejściu analogowym AIN2. Co do uzależnienia boostu od vss w sumie można dorobić, ale takie rozwiązanie jak podałeś oznacza, że na na wyższych biegach jadąc poniżej np. 100km/h nie będzie pełnego boostu, nie wiem czy to dobre?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 7 lata 4 miesiąc temu #762

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2

Kucza napisał: W tej chwili można zrobić dwie mapy boostu zależne albo od ilości alkoholu albo od napięcia na wejściu analogowym AIN2. Co do uzależnienia boostu od vss w sumie można dorobić, ale takie rozwiązanie jak podałeś oznacza, że na na wyższych biegach jadąc poniżej np. 100km/h nie będzie pełnego boostu, nie wiem czy to dobre?


Oczywiście najlepiej byłoby zrobić boost by gear, ale pomyślałem poprostu że powyższa opcja będzie najłatwiejsza = najszybciej możliwa do wprowadzenia.
w moim przypadku doładowanie miałoby sie wahać od 0,8b-1,2b. Biegi mam na tyle kótkie że jadąc na 5tce
te 70-80km/h jest powoli bez znaczenia czy jest 0,8, czy 1,2 bo auto praktycznie przekracza od razu 100km/h niż pełne doładowanie sie zbuduje.

Opcja napewno sie przyda żeby ograniczyć moment na kołach, czy to żeby oszczędzac przeniesienie napedu, czy tam sprawniej ruszyć mająć napęd fwd.

P.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 7 lata 4 miesiąc temu #763

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
No i zapomniałem jeszcze aby koniecznie dodać możliwość procentowego korygowania map VE - przykładowo robiąc jakieś zmiany w setupie silnikowym, a mając juz świetnie wystrojony motor na starej konfiguracji, to przy pierwszych testach mozna na szybko dodać 5-10% paliwa wszędzie, bazując na tym co jest, a potem po dokładnym logowaniu dostrajać. Zawsze mi tego brakowało, i pewnie nie tylko mi

P.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Killme.

EasyEcu 3 - pytania 7 lata 3 miesiąc temu #1138

  • kogutos
  • kogutos Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 45
  • Otrzymane podziękowania: 0
Kucza,czy dałoby się dołożyć coś takiego jak "use both banks during cranking" ? Po przejściu na półsekwencję te stare konstrukcje,które sznuruję mają spory problem z odpalaniem. Już próbowałem masy różnych ustawień i nigdy nie jest dobrze. Albo kręci i się nie odzywa albo się zalewa. Już tak kombinuję,że może taka funkcja pomogła skoro w oryginale była full grupa. Problem jest w zasadzie przy mocno ujemnych temperaturach.
Myślałem,że pomoże ten update ostatni czyli wstępne otwarcie zaworu krokowego ale nic nowego to nie wniosło przy rozruchu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena