Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

subaru 2,5 rs i ee3+ ... jak zacząć? 1 rok 2 miesiąc temu #3179

  • Lipa
  • Lipa Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
cześć

Jak w temacie chciałbym postawić silnik subaru 2,5 rs bez zmiennych faz rozrządu na uniwersalnym sterowniku np. ee3+. Silnik jest montowany w motocyklu typu trike. Jak dotąd łączyłem tylko mechanicznie skrzynie garba z silnikami subaru elektryka to nie był mój problem ale czas iść na przód.

Silnik subaru 2,5 litra bez turbo, chcę usunąć zawór egr i czujnik spalania stukowego - jest mi on nie potrzebny. Oryginalną cewkę zastąpił bym aktywnymi fajkocewkami np. od vw. 

Potrzebowałbym pomocy jak to wszystko pospinać do kupy, jak zainstalować i uruchomić. Wiem, że to temat rzeka i nie są to proste sprawy ale od czegoś trzeba zacząć..

więc jak macie jakieś rady dla początkującego, przemyślenia i podpowiedzi walcie śmiało. Wiem, że muszę się dużo podszkolić ale mnie to nie zniechęca - teoria też mile widziana... wszystko jest dla ludzi:)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

subaru 2,5 rs i ee3+ ... jak zacząć? 1 rok 3 tygodni temu #3204

  • pisko1
  • pisko1 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć, jeśli temat nadal aktualny to mogę spróbować coś pomóc.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena