Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #573

  • turbofin
  • turbofin Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Otrzymane podziękowania: 0

kris4cars napisał: Fajne fajkocewki produkuje bosh
Wpisz w znany portal aukcyjny cewka 1.4 t-jet. Gumę jak i sprężynke można skrócić i dopasować.


Te fajkocewki nie nachodzą na cała główkę świecy? Tzn. aż do tego miejsca gdzie nasadza się klucz do odkręcania?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #578

  • tom cio
  • tom cio Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0

turbofin napisał:

tom cio napisał: Czemu chcesz kombinować z cewkami tfsi? Cewka z poloneza, taka jak zalecana jest w manualu easyecu 2+ spokojnie ogarnia u mnie w 16v.


Sama cewka od poldka jest podłączona bezpośrednio po ee2+ czy masz też moduł zapłonowy od poldka?


bazarek.gallery/294198/16520/3859173/250...675566c073258c21.jpg mam dokładnie taką cewkę, i tylko ją, nową kupiłem ori bosch za dwieście kilka zł, drugą mam w zapasie ze złomu, ale jak na razie (i mam nadzieję nigdy) nie była potrzebna.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #587

  • turbofin
  • turbofin Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Otrzymane podziękowania: 0
Jednak zrobię na takiej właśnie cewce, bo fajkocewki mi nie podejdą, tylko raczej zastosuję cewkę od Audi A3 1,6 żeby przewody mi podeszły.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena