Leetveen, u mnie np z 15ohm na wtryskach zszedłem na AWT 12,6ohm i całkowicie inaczej mi reaguje na wprowadzanie zmian. Co do strojenia na żywo, nadal jest mały problem. Dlatego ,że chcąc importować projekt i wchodząc w niego pojawia sie problem o tym że jest bład conversi projektu, jak klikniemy "tak" otwiera sie projekt z rozjechanymi parametrami osi X i Y we świat. Ponadt to, trzeb tworzyć przy TUNINGU nowy set z nazwa aby pojawiła sie możliwość importu mapy z wecznieśniej zapisanego projektu. DLatego też z 1.4 zrobiłem import na pulpit bo coś mnie tchnęło aczkolwiek straciłbym bym mape. DLa kogoś kto z tym nie robi bedzie problem, bo bez zapisania map z 1.4 straci wszelakie konfiguracje wchodząc na 1.5 co za ty idzie trzeba będzie auto stroić na nowo. Noi z tego co patrzę to firmware opiera sie na oprogramowaniu z EE/EE3+ ze względu choćby na wygląd i zapis danych gdzie w oknie configuration wprowadzamy dajemy SEND TO ECU zamykamy okno konfiguracji i musimy dać w zdalnym oknie z mapą SAVE SAVE PERNAMENT
fajnie było by gdyby powstał jakiś dodatkowy opis pod 1.5 Bo program z błędem wczytywania map działa super na Win.10 64 bity. ale troszkę sie różni chciażby tym, ze podczas IDLE można wyłączyć korzystanie z Injection Driver czy choćby procentowo zmniejszyć zuzucie paliwa po prze zaznaczenie opcji w prarametrach REGULATOR STETING