Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Frimware 1.5 4 lata 7 miesiąc temu #2379

  • hubos21
  • hubos21 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 44
  • Otrzymane podziękowania: 1
Ok, to będę sprawdzał

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Frimware 1.5 4 lata 7 miesiąc temu #2384

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
wrocilem w swoim projekcie do indywidualnych wtryskow (od jakiegos czasu jezdzilem ze zintegorowana listwa 4 wtryskow) i dziwnym trafem wrocilo strojenie w trybie "na zywo" w win7 64bit. dziwna sprawa, ale tak sie stalo, nic innego jak kwestia opornosci wtryskow nie przychodzi mi do glowy, tak czy inaczej ide dalej z ustawianiem wersji 1.5, w tygodniu przeprowadze strojenie po afr i przygotowuje sie do testow ITB z algorytmem alpha-N.

ale mam tez inne pytanie, zaczal mi glosno pracowac zawor wolnych obrotow ja jalowym, razem z tym idzie nieprecyzyjne jego otwieranie, obecnie mam ustawiony na 120Hz, bede probowal z innymi ustawieniami, ale czy to nie oznacza ze musze szukac innego bo ten juz sie "zuzyl"? na pewno jest czysty i pracuje bez zaciecia

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Frimware 1.5 4 lata 7 miesiąc temu #2388

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
Leetveen, u mnie np z 15ohm na wtryskach zszedłem na AWT 12,6ohm i całkowicie inaczej mi reaguje na wprowadzanie zmian. Co do strojenia na żywo, nadal jest mały problem. Dlatego ,że chcąc importować projekt i wchodząc w niego pojawia sie problem o tym że jest bład conversi projektu, jak klikniemy "tak" otwiera sie projekt z rozjechanymi parametrami osi X i Y we świat. Ponadt to, trzeb tworzyć przy TUNINGU nowy set z nazwa aby pojawiła sie możliwość importu mapy z wecznieśniej zapisanego projektu. DLatego też z 1.4 zrobiłem import na pulpit bo coś mnie tchnęło aczkolwiek straciłbym bym mape. DLa kogoś kto z tym nie robi bedzie problem, bo bez zapisania map z 1.4 straci wszelakie konfiguracje wchodząc na 1.5 co za ty idzie trzeba będzie auto stroić na nowo. Noi z tego co patrzę to firmware opiera sie na oprogramowaniu z EE/EE3+ ze względu choćby na wygląd i zapis danych gdzie w oknie configuration wprowadzamy dajemy SEND TO ECU zamykamy okno konfiguracji i musimy dać w zdalnym oknie z mapą SAVE SAVE PERNAMENT :)
fajnie było by gdyby powstał jakiś dodatkowy opis pod 1.5 Bo program z błędem wczytywania map działa super na Win.10 64 bity. ale troszkę sie różni chciażby tym, ze podczas IDLE można wyłączyć korzystanie z Injection Driver czy choćby procentowo zmniejszyć zuzucie paliwa po prze zaznaczenie opcji w prarametrach REGULATOR STETING

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena