Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 10 miesiąc temu #826

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Prime pulse to taki pojedyńczy wtrysk po przekręceniu zapłonu. W 99% nie trzeba go używać, czyli dajemy go na 0. Czyli za rozruch odpowiada tabelka Engine start. Działanie jest proste zależnie od CLT wybierany jest czas wtrysku podczas rozruchu. Im zimniej tym więcej trzeba ustawić.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 10 miesiąc temu #827

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć.
Przestawiłem Prime Pulse na 0 i na zimnym ... wcale nie zapalał. Przestawiłem z powrotem na 5ms i odpala.
Na pewno Prime powinien być na 0 ? Jeśli tak to muszę przestawić czasy w tabelce Engine start ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez serizzi.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 10 miesiąc temu #828

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Tak, zwiększaj teraz w Engine start, śmiało możesz o kilka milisekund.
Za tę wiadomość podziękował(a): serizzi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 10 miesiąc temu #829

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć.

Kwestia wolnych obrotów... ;) Ustawione jest wszystko tak jak trzeba, Frequency out, Idle PWM, 120 Hz.
Powyżej 40 kroków silnik krokowy generuje dziwne dźwięki, burczy i obroty są nierówne, najlepiej działa na odłączonej wtyczce od krokowca. Nie sądzę, żeby był uszkodzony, nie jest brudny.
Jak regulujecie wolne obroty w silniku KV ? Mieliście z takim silnikiem jakieś problemy ?
Jak pisałem jest śruba wolnych obrotów, krokowiec jest inny niż w NG , parametry (kroki) od NG nie działają.
Najlepsze efekty daje odkręcenie śruby wolnych i zmniejszanie kroków ale wtedy - poniżej 40 kroków regulacja PWM jakby nie działała ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 10 miesiąc temu #830

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
ja u siebie ustawilem podparcie sruba na rozgrzanym silniku tak by trzymal stabilne okolice 950-1000 a krokowiec ustawiony przy -10st.C na 70 jednostek i trzyma min. 60 jednostek az do osiagniecia closed-loopa czyli 40st.C

rzuc okiem do zrzutow ekranu z ustawien

przy takich ustawieniach 2.0 16V odpala przy -10st.C praktycznie od drugiego obrotu walem i trzyma stabilnie okolice 1200RPM az do osiagniecia 40st.C stopniowo obnizajac obroty do 1000RPM

wspomniany dzwiek to nie pisk tylko swist zasysanego powietrza przez krokowiec :) polacz go wezykiem z dolotem przed przepustnica albo zamontuj jakis filterek ze skutera
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 10 miesiąc temu #831

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
OK, spróbuję.
Tyle że u mnie jest 5 cylindrów więc może się to różnić. Ale będę próbował.
Dzięki.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena